Võrreldes eelmise aasta I poolega, teenis Lennuliikluseteeninduse AS äritulusid selle aasta I poolel üle paari protsendi vähem - süüdlaseks tuhapilv, ilmneb ettevõtte teatest.
Lennuliiklusteeninduse AS 2010. aasta esimesel poolaastal ärituludena 101 miljonit krooni, mis on 2,4% vähem, kui eelmisel aastal samal ajal. Islandil aprillis pursanud vulkaanituha tõttu jäi ettevõttel arvestuslikult teenimata tulusid 4 miljoni krooni ulatuses. Puhaskasumiks kujunes 8,7 miljonit krooni ning ettevõtte rahavood äritegevusest on positiivsed 32 miljoni krooni ulatuses, omakapitali tootluseks kujunes 9% (p.a.).
2010. aasta esimesel poolel läbis Tallinna lennuinfopiirkonda 76 212 lendu, mis on 1,0% rohkem kui 2009. aasta sama perioodil. Lennuliiklus Euroopas kahanes samal ajal 1% võrra.
Lennuliiklusteeninduse AS alustas aeronavigatsiooniteenuse osutamist Tartu lennuväljal alates 5. aprillist, võttes selle funktsiooni täitmise üle ASilt Tallinna Lennujaam. Eesti õhuruumis ja Tallinna lennujuhtimispiirkonnas osutatavate lennujuhtimisteenuste koondamine ühe teenuseosutaja kätte loob eeldused regionaallennujaamades osutatava lennujuhtimisteenuse kvaliteedi ja jätkusuutlikkuse täiustamiseks.
Lennuohutuse jätkuva parendamise nimel tegi ettevõte esimesel poolaastal investeeringuid seadmetesse ja süsteemidesse 34 miljoni krooni ulatuses ning värbas tööle 9 uut töötajat.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.