• 06.07.10, 11:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Belgia tahab võtta suuna kombineeritud transpordile

Juulist EL eesistujaks saanud Belgia tahab panna rõhku keskkonnasäästlikule ja hästi liigendatud transpordi arengule, kombineerides omavahel lennu- rongi- ja laevaliiklust, et vähendada sõltuvust ainult ühest transpordiliigist, vahendab ERR Uudised.
Belgia siseveeteede kogupikkus on 1600 kilomeetrit ning need on arendatud IV klassi standardini, mis tähendab, et vetel peab saama liikuda kuni 85 meetri pikkuste, 9,5 meetri laiuste ning 1500 tonni kaaluvate laevadega, vahendas "Aktuaalne kaamera".
"Belgias küünib siseveeteid mööda toimuv transport 10-14% kogu transpordist. See on arvutatud Euroopa kriteeriumide järgi, kus siseveetransport moodustab 5-6% kogu transpordist," rääkis Valloonia veeteede peadirektoraadi veeteede osakonna juht Pascal Moens.
Kuna maastik on mägine, on kanalite ühendamine olnud paras inseneriteadus ning laevalift on ainus võimalik lahendus lubamaks läbi 1300 tonniseid laevu.  Strépy-Thieu laevalift on hetkel maailma suurim: 2000 tonni kaaluvad laevad vinnatakse üles ja lastakse alla 73 meetri kõrguselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele