Kaks nädalat Soome kaubavedu vaevanud streik sai nüüd lõpuks läbi, teatab Yle Uutiset.
Autovedajate ning sadamatöötajate ametiühing võtsid vastu riikliku lepitaja
Esa Lonka ettepaneku.
Kokkulepe kehtib kaks aastat. Sadamatöötajat peavad tööd alustama kõige hiljem teisipäeval.
Lonka sõnul ei saa kokkuleppe järgi koondatud töötajad automaatselt toetusraha, vaid see sõltub kohpealsetest läbirääkimistest ja ettevõttepõhistest kokkulepetest.
Ligikaudu 3000 sadamatöötaja streik sulges peaaegu kõik Soome sadamad ja oleks lähiajal peale paberitehaste seisma pannud ka paljud teised tehased.
Kokkuleppe sisu ei ole Kauppalehti teatel veel täpselt teada. Töötüli põhipõhjus oli koondamistoetus, kuid erimeelsusi tekitasid ka allhanked ja tööajakorraldus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Soome sadamatööliste streik on põhjustanud treilerite põua, teatab Kauppalehti.
Hamburg ja Rotterdam on Soome streikivatest sadamatest tüdinud ning saadavad oma konteinerid Riiga ja Peterburisse, teatab Kauppalehti.
Soome streikivad sadamatöölised pistavad päevas oma taskusse 1560 krooni, kirjutab Delovoi Peterburg.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.