"Aeg on Vene tollis taas aastas 1982, kui Brežnev kolinal auku lasti," pahvatas Transring Tartu OÜ juht Jaak Kivisild.
Nagu toona nõuti Saksamaalt Nõukogude Liitu tulnud kraana poltide metalli koostist, nii ka nüüd taheti Kivisillalt üle piiri viidavate plekikruvide metallimarki. "Vene toll suhtleb eestlaste, lätlaste, leedulastega ühesuguse idiootsusega... Tegelikult on see suhtumine eestlastesse veelgi nõmedam," pahandas ta.
Seega pitsitab Vene toll idapiiril pidevalt. "Vene toll käitub absoluutselt valimatult!"
"Ma ei ole kuulnud, et Läti poolelt oleks püütud Eesti kaudu salakaupa itta sokutada. Nii lihtsalt se nüüd ka ei käi.... Pealegi kui lätlased maksid need 6,6 miljonit, siis eks see oli ikka tuli neil teha TIR konventsioonide raames... sest kaubasaajad Venemaal jätsid tõenäoliselt lihtsalt maksmata ja vedaja pidi tasuma...," arutles ta.
"Mul on infot, et Vene kaubasaajatelt püüab sealne toll saada aastas saamata tulu kätte ükskõik milliste vahenditega, näiteks määrates üle mõistuse kõrgeid tariife...," osutas Kivisild idas valitsevale segadusele.
Seotud lood
"Meil oli aasta lõpus signaale, et Lätis kutsuti meie vedajaid "tulge, poisid, saate kaks korda kõrgema veorahaga vedada kaupa üle piiri". See oli ju kohe kahtlane!" osutas Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsiooni (ERAA) peasekretär Toivo Kuldkepp Eesti vedajate kottitõmbamise katsele.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.