• 18.12.09, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kiil: 2009 oli edukas ja töörohke

"Lõppeva aasta märksõnad olid edu, töörohkus ja läbirääkimised Muuga teemal. Kui sellest kasvõi pool realiseeruks oleks küll hästi," iseloomustas seda aastat Tallinna Sadama juhatuse liige Allan Kiil.
Selle aasta positiivsete joontena tõi ta esile selle, et Tallinna Sadam suutis ikkagi taastada oma koha Balti meresadamate hulgas ehk siis kolmanda koha. Samuti tõsiasi, et Eesti riik on eurole nii lähedal ja Tallinna Sadam suutis sellele kaasa aidata. Oluline on ka, et reisijate arv peaaegu et ei kukkunudki, võrreldes 2008. aastaga.
"Negatiivsed jooned? See on üldine tänane olukord, mis näitab töötuse kasvu ja sotsiaalprobleeme. See on nii suur negatiivsus, et sellega kaasneb muu negatiivne," tõdes Kiil.
Uue aasta jaoks tegi Tallinna Sadam väga konservatiivse eelarve, see ongi uue aasta siht. "Kuid loodame seda ületada. Kui õnnestub, siis säilib meil selle aasta tase," lisas ta.
"Tahakseime 2010. aastal avada Muuga konteinerterminali. Tahaksime, et Muuga ja Paldiski täituksid veel uute kaubagruppidega. Soovime avada Vanasadama Admiraliteedi basseinis väikelaevade kai," loetles Kiil Tallinna Sadama tuleva aasta eesmärke
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele