• 19.10.09, 16:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa Raudtee kaubavedu augus

Saksa Raudtee (Deutsche Bahn) kardab, et selle aasta jooksul kahaneb firma kaubavedu 25% ehk üle ühe miljardi euro, edastab Logistics Finland.
Saksa Raudtee Grupi tegevjuht Karl-Friedrich Rausch teatas kulukärbetest ja osutas maantee-vedajate dumpinghindadele.
Et muuta firma tõhusamaks, kavatseb Saksa Raudtee kombineerida oma tegevusi senisest enam. Näiteks veoautode abil suudaks gruppi kuuluv Deutsche Bahn Schenker Logistics vedada kaupa nö viimasel miilil otse klientidele kätte.
 
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele