Unieveem Eesti ASi tegevjuht Mart Mellesi sõnul ei tohiks teisel poolaastal targalt tegutsejal probleeme olla, nõrga taustaga teenusepakkujal aga on endiselt raske.
Küsimustele vastab Unieveem Eesti ASi tegevjuht Mart Melles.
Suvel ühinesid Unieveem Eesti emaettevõte Hollandis ja Belgia ettevõtete grupp Katoen Natie NV, tuntud logistikakontsernid. Kas ja kuidas mõjutab ühinemine Unieveem Eesti kliente?
Kliendid kindlasti ainult võidavad, kuna laineb teenuste valik ja geograafia.
Milliseid muutusi toob ühinemine kaasa Unieveem Eestile?
Lisandub meie jaoks täiesti uusi väljavaateid tegevusaladel logistika valdkonnas, mida siin varem ei ole tehtud, kuid milles grupp globaalselt on aktiivne ja tugev. Täna on sellest veel vara rääkida, kuna võimalusi on palju ja otsused tehakse lähiajal omanike tasemel.
Unieveem Eesti kasvatas eelmisel aastal käivet (65,1 mln, kasv 18%) ja andis veidi kasumis (2,04 mln kr, langus 12,6%) järele. Jäite tulemustega rahule?
Tulemusega oleme rahul. Turul toimuva dünaamika aasta esimeses pooles ei olnud tavaline ega prognoositav ja seetõttu olid kulud planeeritust suuremad.
Millist tulemust ootate käibes-kasumis jooksvalt aastalt?
Müük tuleb ca 20 % väiksem ja sealt tulenevalt proportsionaalselt ka kasum.
Kas esimese poolaasta tulemused näitavad, et plaanitu realiseerub?
Jah, praegu paistab nii.
Milliseid märksõnu ja trende esimesest poolaastast välja tooksite?
Varude kardinaalne vähendamine. Toorainehindade stabiliseerumine ja sealt tulenev rahunemine veoturul. Kaubaomanike surve logistikakuludele/teenusepakkujatele on suur.
Millise stsenaariumiga arvestate teisel poolaastal - läheb paremaks või kehvemaks?
Nõrga taustaga teenusepakkujatel saab olema jätkuvalt raske. Ostjad ja tööandjad prevalveerivad. Targalt käituvatel ettevõtetel olulisi probleeme eksistentsiga ei ole.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.