Hanjin Shipping teatas hindade nn taastamise programmist üleatlandivedudel 1. septembrist.
Tähendab see vedude kallinemist kõikidel vedudel Euroopa ja Põhja-Ameerika vahel mõlemal suunal TEU kohta 150 dollari ja FEU kohta 225 dollari võrra.
Laevafirma teatel on ettevõte küll kulusid kärpinud, kuid teenuse kvaliteedi säilitamiseks tuleb hindu kergitada.
Samuti viib laevafirma kütusehinna kompenseerimiseks sisse lisatasu (FRC). 73 dollarit TEU ja 146 FEU kohta tuleb juurde maksta põhjasuunaliste ning 55 eurot TEU kohta ja 110 FEU kohta lõunasuunalistel vedudel.
Seotud lood
Saksa konteineriliin Hapag-Lloyd teatas, et tõstab sügisel Põhja-Ameerika ja Vahemere ning Põhja-Ameerika ja Põhja-Euroopa vahelistel liinidel hindu.
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.