Saksa konteineriliin Hapag-Lloyd teatas, et tõstab sügisel Põhja-Ameerika ja Vahemere ning Põhja-Ameerika ja Põhja-Euroopa vahelistel liinidel hindu.
Hind kerkib 400 dollari ehk ca 4400 krooni võrra TEU (võrdub 20jalase konteineriga) ja 500 dollari ehk ca 5500 krooni võrra FEU (võrdub 40jalase konteineriga) kohta. Tõus on plaanis septembrist või oktoobrist, sõltuvalt lepingutest.
"Madalad veohinnad ei ole enam jätkusuutlikud," teatas laevafirma ajalehele Shipping Gazette.
Hapag-Lloydi üleatlandiveod vähenesid esimeses kvartalis 270 000 TEU võrra ehk 19% võrra. Langenud on ka veohinnad, 6,7% hinnalangus tähendab keskmiselt 1543 dollarilist ehk ca 17 000 kroonist veohinda.
Seotud lood
Kuna hinnad on langenud mitte jätkusuutlikule tasemele, tõstab Maersk Line 1. septembrist konteinerivedude hindu.
Hanjin Shipping teatas hindade nn taastamise programmist üleatlandivedudel 1. septembrist.
Saksa laevaliin Hapag-Lloyd AG, mis kuulub osaliselt reisifirmale TUI, saab nn hädaabilaenu 300 mln eurot ehk enam kui 4,5 mlrd krooni.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.