Eile valiti Riia sadama uueks juhatuse esimeheks aselinnapea ja Riia lennujaama jõulise "müümisega" tegelenud endine Läti transpordiminister Ainars Šlesers.
Värske juhatuse esimees plaanib sadama käivet kasvatada järgmise nelja aasta jooksul 30 mln tonnilt 50 mln tonnini aastas ja luua juurde tuhandeid töökohti.
"Nende eesmärkide saavutamiseks tuleb agressiivset tööd teha, sadamate konkurents on lähiriikidega väga suur. Plaanime lähiriikidelt kaupa ära näpata ja läbi Riia sadama liikuma suunata," kommenteeris Šlesersi pressisekretär Girts Dripe. Et seda saavutada, lubab Šlesers uusi investeeringuid ja terminale.
Eesti ekspressi andmeil on tegemist Riia ühe suurema oligarhiga. Mehe vastu hääletas kaks juhatuse liiget, kuus hääletasid poolt. Šlesersi juhiks tõusmisega kaotas koha juhatuses endine aselinnapea Andris Argalis.
Valimine toimus kahes voorus. Esimene kandidaat oli Viesturs Silenieks, kes kogus kaheksast häälest vaid kolm.
Ettevõtte juhatusse kuuluvad Ainars Šlesers, Olafs Pulks, Viesturs Silenieks, Edmunds Krastins, Andris Ameriks, Mihails Kameneckis, Vadims Jerosenko ja Janis Straume.
Seotud lood
Läti riigiraudtee juhatuse esimees Ugis Magonise hinnangul on Riia sadam Balti regiooni potentsiaalikaim.
Riia Sadama juhatuse esimees Ainars Šlesers rääkis, et Riia Sadama arendamisse süstitakse sadu miljoneid latte ehk miljardeid kroone.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.