Riia linnavalitsus kiitis heaks sadama kolimise kesklinnast Daugava jõue vasakule kaldale Krievu saarele. Kolimise põhjuseks praeguse paiga arengut piirav asukoht.
Sadama teatel plaanitakse uude sadamasse seitset kaid, mis suudavad vastu võta üle 1350 tonni kaupa vedavaid laevu. Sadama ala ulatub 64 heaktarini ja aastas suudab käitleda 22 mln tonni kaupu, enamuse sellest moodustaks kivisüsi.
Samuti rajatakse raudtee kaubajaam saare keskele, mis suudab aastas vastu võtta 3820 rongikoosseisu, kaubamahus teeb see 36 000 tonni päevas või 13 mln tonni aastas.
Maanteevedudega veetavat kaupa näeb sadam aastas liikuvat 225 000 veokil.
Uus asukoht vähendab kaubavooge mõlemal Daugava kaldal ning merevedudest tingitud liikluskoormust Riia kesklinnas.
Millal uues asukohas arenduseks läheb, sadam hetkel ei teatanud.
Seotud lood
Läti riigiraudtee juhatuse esimees Ugis Magonise hinnangul on Riia sadam Balti regiooni potentsiaalikaim.
Riia Sadama juhatuse esimees Ainars Šlesers rääkis, et Riia Sadama arendamisse süstitakse sadu miljoneid latte ehk miljardeid kroone.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.