Müsteerium selle nädala esmaspäeval Atlandi ookeani kohal kadunuks jäänud Air France`i lennuki ümber jätkub.
Brasiilia ametivõimude kinnitusel ei kuulu Atlandist leitud lennukiosad õnnetuslennukile, vahendas Postimees.
Lennuki allakukkumispaigast leitud lennukiosad arvati esialgu pärinevat Air France`i lennukist, nüüd aga teatati, et tegemist on millegi muuga, võimalik, et mõnelt laevalt pärineva osadega.
Brasiilia lennundusjuhi Ramon Cardoso sõnul ei ole ka paar päeva tagasi avastatud kütus pärit õnnetuslennukist.
Hilisem uurimine aga näitas, et need puidust osad ei saanud pärineda kadunuks jäänud Airbus A330st, sest selles lennukis ei olnud ühtegi puitdetaili.
Seotud lood
Brasiilia võimude teatel on ookeanist praeguseks leitud 24 Air France'i õnnetuslennuki sabaosa tükk ning kokku 24 õnnetuses hukkunu surnukehad.
Kadunud Air France´i lennuki jäänuseid otsijad avastasid täna uued jäänuste leiukohad ning suure keretüki.
Viimane ööpäev ei ole vrakiotsinguilt murrangulisi uudiseid või suuri leide toonud. Küll pakuvad kaks prantsuse juhtivat päevalehte lennuõnnetuse teooriateks valesti valitud sõidukiiruse ja lennuki õhus tükkideks lagunemise.
Vastused esmaspäeval toimunud Air France’i lennu 447 õnnetuse kohta lebavad Atlandi ookeani sügavustes.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.