- kell 23:10 - järgmine sõnum teatab, et autopiloot on nn maas ja lennuk käsitsijuhtimisel. Ei ole teada, kas seda tegi meeskond või turvasüsteem automaatselt. Nimelt võib arvuti sekkuda, kui märkab süsteemides kusagil tõsist riket. Lennuki käsitsi kontrollimine on suurtel kõrgustel keeruline.
- samal minutil laekunud sõnum teatab, et näiteks lennuki stabilisaatorite kontroll läks üle varuelektrivarustusele.
- kell 23:12 - kaks teadet raporteerivad, et lennuki kõrgust, kiirust ja lennusuunda jälgivad kaks olulist süsteemi ADIRU ja Isis polnud enam töökorras.
- kell 23:13 - näitab sõnum elektrikatkestust pea- ja abiarvutis.
- kell 23:14 - viimane sõnum teatab ulatuslikest riketest lennuki süsteemides ning tugevast õhurõhu langusest salongis.
Ajaleht "Le Figaro" vahendas aga, et uurimisrühm tegeleb ka hüpoteesiga, et lennuk lagunes õhus tükkideks. Plahvatust aga Brasiilia uurijad täna hommikul välistasid.
Samuti said uurijad ajalehe Globo teatel uut infot tunnistajatelt. Kaks pilooti Hispaania lennufirmast Air Comet, kes lendasid marsruudil Lima-Madriid, ütlesid, et nägid õhus sähvatust ja tulekera kukkumist. Sähvatust kinnitas ka selle lennu reisija.
Air France´i Airbus A330-200 kadus ööl vastu esmaspäeva 226 inimesega pardal teel Rio de Janeirost Pariisi. Kuna lennukivrakki pole leitud, kukkus õhulaev tõenäoliselt Atlandi.