Vastused esmaspäeval toimunud Air France’i lennu 447 õnnetuse kohta lebavad Atlandi ookeani sügavustes.
Teisipäeval avastasid otsijad 650 kilomeetri kauguselt Brasiilia rannikust oranži poi, kütusepaagi ja kütuselaigu, kirjutas L.A. Times. Brasiilia võimud tegid kindlaks, et tegu on kadunud Airbus A330 osadega, Prantsuse võimud teatasid, et ei ole mingit võimalust leida ellujäänuid.
Enamik lennukirusudest lebab ilmselt 3-4 km sügavusel ookeanis, kust suudavad lennukitükke leida vaid robotallveelaevad. Otsingut peaks lihtsustama nn musta kasti küljes olevad majakad, mis saadava signaali välja, kuid keerulisel merepõhjamaastikul on nende tuvastamine väga raske.
Ka võivad hoovused olla kandud lennukitükke kilomeetrite kaugusele allakukkumise kohast.
Brasiilia õhuvägede kolonel Jorge Amarali teooria kohaselt võisid lennukitükid algsest kursist kõval olla, sest lennuk üritas pöörata.
Seotud lood
Kaduma läinud Air France´i lennuki jäänuseid Atlandist otsivad päästjad nendivad, et lennuki vrakk ja pardasalvestused võivadki ookeani kadunuks jääda.
Üle-eile Atlandi kohal kadunuks jäänud ja ookeani kukkunud lennuki õnnetuse kohta levib mitu teooriat. Kokkusattumisena sai Air France viis päeva enne väljalendu pommiähvarduse Argentiina Prantsusmaa lennukile.
Kadunud Air France´i lennuki jäänuseid otsijad avastasid täna uued jäänuste leiukohad ning suure keretüki.
Brasiilia õhujõudude teatel on kolm nädalat tagasi ookeani kukkunud Air France`i lennu ohvritest tuvastatud 11 isikud.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.