Saare maavalitsuse tellimusel valmis maakondlik ühistranspordiuuring, mille alusel kärbitakse liinivõrku ning bussid sõidavad aprillist alates Saaremaal aastas pool miljonit kilomeetrit vähem; kokku hoitakse kuni neli miljonit krooni.
Vaatamata senise liinivõrgu kokkutõmbamisele peaks firma Positium poolt läbi viidud uuringu tulemusena bussid tulevikus liikuma siiski saarlaste transpordivajadusi arvestades, seega peaks inimene jätkuvalt saama Saare maakonnas hommikul bussiga tööle ja õhtul koju, vahendas Saarlane.ee.
Samuti on uues liinigraafikus väidetavalt arvestatud ka vabaaja liikumistega päevasel ja õhtusel ajal ning nädalavahetusel. Põhiliselt kärbiti ebaefektiivseid liine.
Saare maavalitsuse osakonnajuhataja Mika Männiku sõnul ei ole uuringu läbiviija pannud paika väga ranget liiniplaani.
Saare maakonna transpordiuuring läks maksma 341 000 krooni ja ankeetküsitlusega tegi omapoolseid ettepanekuid uuringusse 220 saarlast.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.