• 01.12.08, 09:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ettevõtjad plaanivad Emajõe laevastikku

Ettevõtjad Ilmar Metsanurk ja Aleksei Saal tahavad osta Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse toel Emajõele terve laevastiku – kaks tavalist jõelaeva, ühe kruiisilaeva ja veel ka veetakso, kirjutas Tartu Postimees.
Kinnisvaraäri taustaga Metsanurk on juba asutanud sihtasutuse Sisevete Laevaliinid ja vuhib Ettevõtluse Arendamise Sihtasutusele (EAS) projekti kirjutada. Raha loodab Metsanurk saada piirkondade konkurentsivõime tugevdamise programmist. Nelja aluse ostmiseks kulub 25 miljoni krooni ringis.
Kaks jõelaeva on Metsanurga sõnul väga väikse süvisega ja kuni 30-kohalised. Laevad saaksid turbiinmootorid, mis omakorda lubavad liikuda ka väga madalas vees. Üks neist liiguks Võrtsjärve suunal ja teine Peipsile kuni Narva jõe laevatatava osa lõpuni välja.
Varem Tartu ja Piirissaare vahet sõitnud tiiburlaev Polaris seisab kuival ning ainsa alusena jätkas Emajõel sel suvel lõbusõitjate vedamist Nõukogude ajast pärit Pegasus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele