Estonian Airi tegevjuht Andrus Aljas ütles
aripaev.ee-le, et Leedu flyLAL ei pane neid üle reageerima, kuna kahe lennufirma
sihtkohad on kattuvad ning hinnaklass on sama.
„flyLALi tulekuga ei muutu meie jaoks midagi oluliselt. Vilniusesse nad juba lendavad kaks korda päevas,“ rääkis Aljas. „flyLAL ei paku sellist sihtkohta kuhu meie ei lenda, seega üle me ei reageeri,“ lisas ta.
Aljas rääkis, et varasemate plaanide kohaselt avab Estonian Air suvel liinid Minskisse, Rooma ja Münchenisse.
„Hinda pikemas perspektiivis ei suuda flyLAL üle lüüa, kuna oleme nendega samas hinnaklassis,“ ütles ettevõtte tegevjuht.
flyLALi tulekuga muutub klientide valik ka Eesti lennukompanii jaoks paremaks. „See on tervitatav kui lendamine muutub eestlaste hulgas populaarsemaks. Kahte firmat kombineerides on võimalusi rohkem,“ märkis Aljas.
Aljas kommenteeris flyLAL kvaliteeti: „Siinses regioonis tegutsevad lennufirmad on kõik turvalised, kuna peavad vastama nõutud standarditele – nagu ka Estonian Air.“
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.