• 06.12.07, 14:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Aivo Pärn on tuntud ka kui bussifirmade teejuht filmimaailma

Esmaspäeval kohtusid Aivo Pärna filmiõhtu raames Eesti suuremad bussifirmad ja seadsid atra ka tulevikuks, kartellikokkulepet osalejad eitasid.
"See oli lihtsalt ammu planeeritud kokkusaamine. Käisime siin ühel bussinäitusel ja vaatasime filmi. Seal saidki isikud kokku, aga mingeid teemasid ei arutatud," sõnas ASi GoBus endisest nõukogu esimehest peoperemees Aivo Pärn. "Mina kohtun ikka oma vanade kolleegide ja sõpradega vahetevahel ja oleme filme mitu korda vaadanud," sõnas Pärn filmiõhtut kommenteerides.
ASi ATKO Grupp ühe omaniku ja riigikogu liikme Arvo Sarapuu sõnul oli esindatud olid kõik kolm giganti: GoBus, ATKO Grupi bussiettevõtted ja ka Sebe ASiga seonduvad ettevõtted. "Mina läksin sinna hiljem, sest mind see film ei huvitanud, aga kokkutuleku aluseks oli filmivaatamine ja streik," sõnas Sarapuu, kellekinnitusel valitses palgaküsimuste arutamiselüksmeelel.
Sebe ASi juhatuse esimees Riivo Seppar oli üritusest kuulnud, kuid kohal ta ei olnud. "Meie ise seal ei osalenud, aga ma kuulsin, et see toimus GoBusi initsiatiivil ja eestvedaja oli Aivo Pärn," ütles Seppar, kelle sõnul käis neid esindamas firma suuromanik Hugo Osula. Mis eesmärgil see kohtumine kokku aetud oli, Seppar öelda ei teadnud.
Homseleühistranspordiprobleemidele arutamiseks kõik Eesti maavanemad kokku kutsunud majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts sellistele kokkusaamistele hea pilguga ei vaata. "See on mulle praegu uudis. Loomulikult on kartellikokkulepped majanduses sama tõsised kuriteod kui korruptsioon. Ma tahaks küll väga loota, et selle peale siin isegi ei mõelda," rääkis Parts ja kommenteeris filmiõhtu korraldamist Euroopas toimunud juhtumi näitel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele