Kui Rein Kilgi eestvõttel ja rahaga restaureeritav
Tartu ajalooline vaksalihoone kord valmib, saavad rongiootajad keha kinnitada
selle söögikohtades, kuid vana hoone kõrvale kerkiv uus reisjatepaviljon jääb
alla bussijaama ootesaalilegi.
Niisuguse järelduse saab teha, kui kõrvutada bussijaamahoone projekti, mis on talletatud linnavalitsuse arhiivi, ja Tartu vaksali uue reisijatepaviljoni eskiisi, mis on linnavalitsuse arhitektuuri ja ehituse osakonna valduses, kirjutas Tartu Postimees.
Nähtub, et bussijaama seinte vahele jääb 720 ruutmeetrit brutopinda. Seal on nii töötajate ruume, söögikoht, cargo-terminal, käimlad ja piletikassad, aga ka reisijate ootesaal, mille pindala on 233 ruutmeetrit.
Vaksalihoone eskiisilt saab välja lugeda, et perroonile avaneval uuel reisijatepaviljonil, neljast küljest seintega piiratud rajatisel, on ligi 86 ruutmeetrit põrandapinda, selle kõrval on veel lahtine ooteplatvorm, pindala ligi 96 ruutmeetrit. Paviljoni keldrikorrusel on veel pisut üle 126 ruutmeetri teenindusruume.
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.