• 12.01.07, 07:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Probleemid lennukitega tõid Estonian Airile kahjumi

Varasematel aastatel on lennufirma kasumit teeninud, vähemalt põhitegevuse osas. 2006. aastal jäädakse aga Eesti Päevalehe andmetel kuni 50 miljoni kroonisesse kahjumisse.
Estonian Airi juhatuse liige Andrus Aljas ütles kahjumiväite kommentaariks, et majandustulemustest on vara rääkida enne majandusaasta aruande valmimist. “Ühte aga võib juba praegu öelda: klientidele antud lubaduste täitmiseks terve 2006. aasta jooksul teistelt lennufirmadelt ajutiselt renditud lennukite kaasamine on meie selle aasta majandustulemusi oluliselt mõjutanud,” ütles Aljas.
Kui 2005. aastal toimus Estonian Airi andmetel 99,5 protsenti firma planeeritud lendudest, siis 2006. aastal 99,1 protsenti. Ära jäi mullu 87 lendu, aasta varem 49.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele