Ühistranspordifirma AS GoBus on hädas
probleemsete bussijuhtidega, enamasti heidetakse juhtidele ette ebaviisakat
käitumist reisijate suhtes.
ASi GoBus logistik Riho Pindmaa ütles, et selle aasta 1. jaanuaril Tartu linnaliine teenindama asunud firma on olukorras, kus igal kuul tuleb vähemalt kümmet bussijuhti karistada.
Pindmaa sõnul on karistuseks noomitus või kuupreemiast ilma jätmine. Preemia suurus võib ulatuda 3000 kroonini, vahendas postimees.ee raadiot Sun FM.
Logistiku jutu järgi on tegemist ühe kindla seltskonnaga, kellega on alatasa probleeme. Samas on firmas mitu bussijuhti, kes teevad seda tööd juba 20-30 aastat ja kelle vastu pole kaebusi esitatud.
Pindmaa tunnistas, et kuna firmal on Tartu linnaliinide teenindamiseks 10 juhti puudu, siis teevad olemasolevad 126 bussijuhti sageli ületunde.
Tema väitel on tööinspektsioon teinud GoBusile ka märkusi, et ületunde tehakse liiga palju, kuid häid juhte olevat väga raske leida.
Peamine põhjus, miks ei taheta bussijuhiks tulla, olevat väike palk.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.