Saksa poliitikud otsustasid erastada 2009.
aastaks riigiraudtee Deutsche Bahn (DB), kuid infrastruktuur jääb siiski riigi
kätte.
Valitsevad kristlikdemokraadid (CDU) ja sotsiaaldemokraadid (SPD) leppisid pärast kuudepikkuseid vaidlusi kokku, et 2008. või 2009. aastaks läheb raudtee osade kaupa erakätesse, vahendas etv24.ee Saksa ajalehte Frankfurter Allgemeine Zeitung.
34 000kilomeetrine raudteevõrk koos jaamadega jääks kava kohaselt riigile, kuid antakse erastatavale Deutsche Bahnile kasutada. Teedeministri Wolfgang Tiefensee sõnul jääb raudteetranspordi ja -infrastruktuuri korraldamine seega ühe operaatorettevõtte kätte.
Siiski lubab DB põhikirja järgi anda erakätte vaid 49,9% aktsiatest. Seega jääb riik sellise erastamisskeemi juures ka operaatorfirmas enamusosanikuks.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.