Tallink Grupi veomahud muudkui vähenevad ja see on pannud investoreid firma tervise pärast muretsema, kirjutab Äripäev.
„Kui täna logistika valdkonnas tegutsejana soovin saata veokeid üle lahe, siis Tallinkis on kohti alati vabalt saada, nende konkurentide juures satud enamasti ootelehele,“ pöördus Äripäeva poole ühe transpordiettevõtte esindaja. Tema näeb, et Tallinkil jääb vähemaks nii kaubavedajaid kui ka reisijaid ja küsib, kas Tallinkil on veel üldse helgemaid päevi oodata?
Tallinki tulemused kõnelevad tõepoolest langusest, kuid numbreid lähemalt analüüsides paistab peamine probleem olema hoopis laevade arv – neid on liiga palju.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tallink vedas veebruaris 4,5% vähem reisijaid kui mullu samal ajal, vähem veeti ka reisijate sõidukeid ning kaobaveomaht oli kolmandiku võrra väiksem nagu ka jaanuaris.
2024. aasta viimases kvartalis kukkus Tallink Grupp kahjumisse, kuid dividendi makstakse rohkem kui analüütikud ootasid.
Muuga-Vuosaari liini reisijanumbrite tõus näitab, et autoga liiklejad väärtustavad üha enam alternatiive Eesti ja Soome pealinnade sadamatele, kus sageli satutakse liiklusummikutesse ja kus lisandub kogu reisile arvestatav ajakulu.
Sel kevadel hüppeliselt kaubaveopiletite hinda tõstnud Tallink kaotab konkurentidele turuosa, sest ühe otsa pileti hind on keskmiselt 80 eurot kallim ning autovedajad väldivad igal võimalusel Tallinki laevu.
Äripäeva Autovedajate aastakonverentsil tegid IIZI ärikliendiüksuse juht Kaido Konsap ja analüütik Tiit Jõgi ülevaate kindlustusturu hetkeolukorra kohta. Muuhulgas arutati ka tuleviku väljakutseid keskendudes eelkõige liiklus- ja kaskokindlustuse arengutele.