• 13.12.24, 11:06

Eesti Raudtee alustab Tapa–Narva lõigu elektrifitseerimisega

AS Eesti Raudtee on aktiivselt toimetamas Tapa–Tartu raudtee elektrifitseerimise töödega ning nüüd alustab töödega ka Narva suunas.
Raudteede elektrifitseerimine on üks peamisi võimalusi keskonnaeesmärkide täitmisel transpordis.
  • Raudteede elektrifitseerimine on üks peamisi võimalusi keskonnaeesmärkide täitmisel transpordis. Foto: Andras Kralla
Sel nädalal sõlmiti AS-iga GRK Eesti kaks lepingut, millest üks, 81 miljoni euro väärtuses, sisaldab Tapa–Narva raudteelõigus elektrirongidele vajaliku kontaktvõrgu ja veoalajaamade projekteerimist ning ehitamist. Teine leping, maksumusega 2,9 miljonit eurot, sõlmiti ehitatava kontaktvõrgu hooldamiseks viie aastase perioodi vältel peale kontaktvõrgu valmimist. Kontaktvõrk Tapalt Narvani saab kasutuseks valmis 2027. aastal.

Seotud lood

Uudised
  • 27.11.24, 16:49
Rail Balticu miljardihanget noolivad üks Eesti ja neli rahvusvahelist konsortsiumi
Rail Balticu Eesti põhitrassi ligi miljardi euro suuruse alliansshanke esimesest voorust pääsesid edasi neli rahvusvahelist konsortsiumi ja üks kodumaine konsortsium.
Uudised
  • 21.11.24, 10:10
Kiltsi–Rakke–Vägeva raudteelõigule otsitakse hankega ehitajat
Riigi poolt on eesmärgiks seatud Tapa–Tartu raudteeliini elektrifitseerimine ning piirkiiruse tõstmine kuni 160 km/h. Eesmärgi saavutamiseks on vaja teostada kapitaalremont Kiltsi–Rakke–Vägeva raudtee 17,62 km pikkusel lõigul ning Kiltsi ja Rakke raudteejaamades.
Uudised
  • 13.11.24, 11:31
Saksamaa prognoos aastaks 2040: kaubaveod raudteel kasvavad, kuid maanteeveod ei kao kuskile
Saksamaa Liitvabariigi Digitaalse Arengu ja Transpordi Ministeerium (BMDV) avalikustas prognoosi aastaks 2040, mis ennustab, et kaubaveod Saksamaal kasvavad võrreldes 2019. aastaga umbes kolmandiku võrra. Suurimat kasvu oodatakse raudteel, kuid maanteeveod jäävad siiski domineerima.
Uudised
  • 11.11.24, 13:55
Infortar sai jala Rail Baltica ukse vahele: ees ootab raudtee-ehitus läbi Männiku raba
Seni peamiselt sildade ehitusega tegelenud Infortari 2 aasta ja 9 kuu vanune tütarfirma INF Infra allkirjastas Rail Balticaga 67 miljoni euro suuruse Kangru-Saku põhitrassi ehituslepingu, kus on suurimaks väljakutseks raudtee rajamine läbi Männiku raba.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele