• 06.08.24, 17:11

Elroni teine uus Škoda rong jõuab Pääsküla depoosse kolmapäeva öösel

Kolmapäeva, 7. augusti öösel kell 2.21 jõuab Pääsküla depoosse Elroni teine uus Škoda EMU Ev21 elektrirong. Rong teeb teekonnal Valgast Pääskülasse neli peatust.
Nagu ka esimene rong, saabub ka teine rong Eestisse diiselveduri haakes, kuna raudteetaristu ei võimalda elektrirongil Valgast Tallinnani iseseisvalt sõita.
  • Nagu ka esimene rong, saabub ka teine rong Eestisse diiselveduri haakes, kuna raudteetaristu ei võimalda elektrirongil Valgast Tallinnani iseseisvalt sõita. Foto: Operail
“Teine uus elektrirong liigub Elroni depoosse läbi Eesti diiselveduri haakes. Rongi möödumist on võimalik näha kõikides Valga – Tartu – Tapa – Tallinna trassi peatustes,” ütles Elroni kommunikatsioonijuht Kristo Mäe. “Mõnes jaamas peatutakse ka pikemalt, et lasta mööda liinil olevaid reisironge,“ lisas Mäe. Rong jõuab Pääsküla depoosse 7. augusti öösel kell 02:21.
Uue rongi transportimise orienteeruv ajakava 6. - 7. augustil marsruudil Valga – Tallinn – Pääsküla:
jaam 
saabumine 
seisuaeg 
väljumine 
Lugaži12:50
Valga13:0104:5417:55
Sangaste18:12
Keeni18:2500:0818:33
Puka18:53
Palupera19:04
Elva19:15
Nõo19:26
Ropka19:34
Tartu19:5600:2020:16
Tüübikatsed tehakse rongidele, mis pole varem Eesti raudteedel liikunud ja sellega tehakse kindlaks nende sobivus Eesti taristul liikumiseks ning on aluseks rongi sertifitseerimisel. Esimene uut tüüpi rong peab suuremate tehniliste vahejuhtumiteta sõitma reisijateta läbi 6000 kilomeetrit.
Tüübikatsetuste õnnestumise järel peavad kõik tarnitavad rongid läbima kontrollperioodi 5000 kilomeetrit ka liinitöös reisijaid teenindades. Kokku tehakse iga Eestisse saabuva rongiga vähemalt 70 erinevat testi.
Elektriline reisirong Škoda EMU 21Ev on kahesüsteemne ja sõidab nii 3 kV kui ka 25 kV kontaktkõrgus. Praegu testitakse esimest saabunud rongi olemasolevas 3kV võrgus ja alates veebruarikuust ka Eesti Raudtee ehitatavas 25kV kontaktvõrgus Tamsalu ning Jõgeva vahel. Uute rongidega plaanitakse reisijaid hakata teenindama Tallinn – Tartu liinil järgmise aasta septembrist, kui taristuomanik AS Eesti Raudtee on jõudnud kogu Tapa – Tartu raudteelõigu ära elektrifitseerida.
Elroni uued rongid:
  • Kokku saabub aastatel 2024 – 2026 Eestisse 16 uut Škoda elektrirongi, millest 11 on pikamaarongid ja 5 linnalähirongid.
  • Pikamaarongis on 236 istekohta (praegu 4-vagunilises 214), 15 rattakohta, toitlustusala, numereeritud istekohad.
  • Linnalähirongis on 262 istekohta (praegu 4-vagunilises 262, 3-vagunilises 188), 18 rattakohta.
  • Tallinn – Tartu liinilt vabaneva diiselrongide ressursi abil saab tihendada Narva ja Viljandi suundade graafikut.

Seotud lood

Uudised
  • 22.07.24, 16:08
Eestis alustatakse uue Škoda rongi tüübikatsetustega
Škoda Grupp koostöös Elroni ja Eesti Raudtee AS-ga alustab 23. juuli hommikul reisirongi Škoda EMU 21Ev tüübikatsetusi Eesti avalikul raudteetaristul. Uut elektrirongi hakatakse testima Pääsküla - Paldiski ja Pääsküla – Turba vahel 3kV kontaktvõrgus.
Uudised
  • 10.06.24, 11:04
Elroni esimene Škoda rong jõudis Eestisse
Esmaspäeval, 10. juunil transporditakse Elroni uus Škoda elektrirong diiselveduri haakes Riiast läbi Valga ja Tartu Tallinnas asuvasse Pääsküla depoosse. Rong teeb teekonnal Valgast Tallinnasse teiste rongide läbilaskmiseks lühipeatused Ropka, Jõgeva ja Vägeva peatustes.
Uudised
  • 20.05.24, 11:15
Elron värbab rongipargi suurenemise tõttu juurde tehnikuid
Elron alustas värbamiskampaaniat uute rongitehnikute leidmiseks, et olla valmis uute Škoda rongide liinile toomiseks aastatel 2025 – 2026.
Uudised
  • 08.04.24, 07:45
Esimene Elroni jaoks ehitatud Škoda reisirong alustas teekonda Riiga
5. aprilli hilisõhtul alustati esimese uue Elroni jaoks ehitatud Škoda reisirongi transporti ettevõtte Tšehhis Ostravas asuvast tehasest veokitel mööda maanteed Riiga, kus toimub enne selle Eestisse saatmist rongi lõplik kokkupanek. Esimese saadetisega jõuavad Riiga rongi kolmest vagunist kaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele