Tallinna lennujaam on nüüdsest sertifitseeritud CAT II lennujaamana, mis võimaldab alates 12. aprillist varasema minimaalse 550meetrise rajanähtavuse asemel maanduda nüüd ka minimaalselt 300meetrise rajanähtavusega ning pilvekõrgusega 30 meetrit.
- Tallinnas maandumiseks piisab, kui nähtavus on vähemalt 300 meetrit. Foto: dpa/Scanpix
Tallinna lennujaama lennuvälja käitusjuhi Tormi Loide sõnul vähendab see ilmastikust tingitud häiringuid lennuliiklusele: „Meteoroloogiliste andmete analüüside põhjal on viimasel kolmel aastal olnud 84 päeva ehk 107 korda, kus pilvekõrgus on olnud väga madal või rajanähtavus minimaalne. Nendel päevadel on olnud 77 seesugust Tallinna lennujaama saabuma pidanud lendu, millel on tulnud ilmastikutingimuste tõttu ümber suunduda või on tulnud lend tühistada. Seetõttu on omandatud sertifikaat meile oluline, sest see võimaldab õhusõiduki meeskonnal heitlikes ilmastikuoludes maandumise üle teadlikumalt otsustada.”
Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.