2024. aastal teeb Transpordiamet teetöid kokku 1060 kilomeetril, mida on üle 300 kilomeetri vähem kui eelmisel aastal. Sealhulgas jätkuvad tööd kõigil varem alustatud ehitusobjektidel. Teehoiule on tänavu eraldatud 153 miljonit eurot.
- Tänavune riigiteede remondi- ja ehitustööde maht on vaid 76,7% mullusest. Foto: Transpordiamet
„Suurtest objektidest jätkuvad tänavu tööd Sauga–Pärnu 2+2 teelõigu ehitusel, lõpetatakse Pärnu–Uulu 2+2 teelõigu ehitus ning Kunda–Pada ja Koeru–Kapu teelõikude rekonstrueerimine,“ loetles Transpordiameti peadirektor Priit Sauk. „Ehitamist on küll veidi vähem kui varasematel aastatel, ent teede säilitamine ning liiklusohutuse tagamine on jätkuvalt meie prioriteet.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tee-ehitusfirma Verston ja Järelpinge Inseneribüroo sõlmisid esimesed Rail Balticu raudtee põhitrassi Raplamaa lõikude ehitamise lepingud, mille kogumaksumus on 107 miljonit eurot.
Transpordiamet otsib koostöös lepingupartneritega võimalusi Eesti teedevõrgu võimalikult keskkonnasõbralikuks arendamiseks ning alanud on mitme uue tehnoloogia katseprojektid.
Transpordiamet, OÜ Rail Baltic Estonia ja Tallinna Teede Aktsiaselts allkirjastasid eelmisel nädalal ehituslepingu Saku-Tõdva ja Tõdva-Hageri maanteedele Rail Baltica kahe maanteeviadukti ehitamiseks.
Taristuehitajate kasum kukkus möödunud aastal 60 protsenti ja mitme ettevõtte juhid ütlesid, et plaanivad tegevuse lõpetamist, rääkis Infopanga konkurentsianalüütik Sigrid Kõiv.
Kui sa veel ei tea, millest koosneb sinu ettevõtte jalajälg, siis nüüd on paras aeg selgust saada. Praktiline ja personaalne koolitus aitab sul seda teha.