• 16.11.23, 13:22

Põhjanaabrid asuvad vedama tehnoloogilist revolutsiooni laevanduses

Soome tehnoloogiaettevõte Wärtsilä on merendussektorile välja töötanud esimese ammoniaagipõhisel kütusel töötava neljataktilise mootori, mis on lähiaastatel laevaehitajatele kommertsalustel kättesaadav.
Esimesena võtab Wärtsilä lahenduse kasutusele maailma esimene nullheitega laevandusettevõte Viridis Bulk Carriers.
  • Esimesena võtab Wärtsilä lahenduse kasutusele maailma esimene nullheitega laevandusettevõte Viridis Bulk Carriers. Foto: Viridis
Esimesena võtab uue mootori kasutusele maailma esimene nullheitega laevandusettevõte Viridis Bulk Carriers. Ettevõte sündis Amon Maritime, Mosvolds Rederi ja Navigare Logisticsi koostööna, kirjutab Splash247.

Seotud lood

Uudised
  • 24.10.23, 13:29
MSC soovib endale ligi poolt HHLAst
MSC teatas, et kavatseb teha Hamburger Hafen und Logistik AGle (HHLA) vabalt kaubeldavate A-aktsiate kohta avaliku ülevõtmispakkumise hinnaga 16,75 eurot aktsia kohta. Tehingu õnnestumise puhul hakatakse HHLA-d tulevikus juhtima ühisettevõttena, kus Hamburgi linna osalus on 50,1% ja MSC oma kuni 49,9%.
Uudised
  • 03.10.23, 07:30
Merenduse tulevik: laevakapten võib peagi kaldale jääda
Innovatsioon merenduses toob kaasa selle, et üha enam tööd tehakse laevaparda asemel ära kaldapealsest juhtimiskeskusest. Isesõitvate robotlaevade igapäevaliikluseni on aga veel aega, tõdeti Riigilaevastiku lahtiste uste päeval toimunud vestlusringis.
Uudised
  • 02.10.23, 11:38
Eksperdid: Eesti jätkusuutliku merenduse tagab vaid tugev koostöö
Tallinnas toimub kolmapäeval 4. oktoobril 19. rahvusvaheline merenduskonverents. Tänavuse peateema „Jätkusuutlik merendus“ all arutlevad üle Euroopa kokku tulevad merenduseksperdid muuhulgas mereohutuse, Eesti meremajanduse konkurentsivõime, kaldatoite ja mootorite efektiivse opereerimise üle.
Uudised
  • 22.09.23, 12:46
Mis on klaster ja miks vajaks seda ka merendusvaldkond?
Kliimaministeerium on algatanud Eesti meremajandusklastri organiseerimise, et luua avalikule sektorile tugev partner ettevõtjate esindusühenduse näol ning avada meremajanduses uusi perspektiive. Mis on üldse klaster ja milleks seda vaja on, analüüsib meremajandusklastri projektijuht Riina Palu.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele