• 25.01.23, 14:02

Maersk ja MSC lõpetavad koostöö

Mediterranean Shipping Company (MSC) ja Maersk on kokku leppinud viimased kaheksa aastat kestnud 2M nime kandva koostööliidu lõpetamises alates 2025. aasta jaanuarist.
Koostöö alustamise hetkel kaheksa aastat tagasi olid ühiselt pakutavad mahud muljetavaldavad.
  • Koostöö alustamise hetkel kaheksa aastat tagasi olid ühiselt pakutavad mahud muljetavaldavad. Foto: 2M Alliance
"MSC ja Maersk tunnistavad, et palju on muutunud pärast seda, kui kaks ettevõtet 2015. aastal 10-aastase koostöölepingu allkirjastasid. 2M alliansi katkestamine sillutab mõlemale ettevõttele teed oma individuaalse strateegia elluviimisele," kommenteeris A. P. Moller – Maersk tegevjuht Vincent Clerc pressiteate vahendusel.

Seotud lood

Arvamused
  • 18.11.22, 13:40
Hiina logistika üllatab endiselt: laevad pannakse lisaraha eest aeglasemalt sõitma
Kui alles hiljaaegu kõlasid uskumatu trendina maanteeveod Hiinast Euroopasse, siis nüüd on tekkinud uus nähtus: laevafirmad küsivad lisaraha selle eest, et kaup liiga kiirelt kohale ei jõuaks, kirjutab Flameko Forwanding müügidirektor Kalev Kirt.
Uudised
  • 03.11.22, 14:25
Maersk: silmapiiril on tumedad pilved
Taani laevandushiiglane AP Moller-Maerski tegevjuht Soren Skou deklareeris viimase kvartali majanduskokkuvõtteid tehes küll taas 62% suuremat kasumit kui mullu samal ajal, kuid lisas, et silmapiiril on üsna tumedad pilved: „maailm seisab silmitsi geopoliitilise ebakindluse ja inflatsioonisurve kombinatsiooniga, milliseid me pole näinud aastakümneid.“
Uudised
  • 05.10.22, 16:23
Maersk tellis veel kuus uut rohekütusel sõitvat konteinerlaeva
A.P. Moller – Maersk tellis oma laevastikku juurde veel kuus suurt ookeanilaeva, mis saavad lisaks tavakütusele sõita ka metanoolil, ehk kõige reaalsemal alternatiivkütusel senisele fossiilsele diislikütusele või maagaasile.
Uudised
  • 30.04.21, 12:02
MSC avas uue konteinerliini Hiina ja Euroopa vahel
Šveitsis baseeruv merevedude operaator MSC avas uue „siiditee“, mis suunab konteinerid meritsi Hiina, Korea ja Jaapani sadamatest Vladivostoki ja Vostochniy sadamatesse ning saadab seejärel need mööda raudteed Peterburi.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele