Oleg Ossinovskile kuuluv raudteekontsern Skinest Rail teenis 2021. aastal ligi 8,8 miljonit eurot ärikasumit, mida on pea kaks korda vähem kui 2020. aastal. Müügitulu kahanes 12,43%, peamiseks languse põhjuseks nimetab ettevõte raudteeveeremi müügi ja remondi osakaalu vähenemist.
- : Oleg Ossinovski, Skinest Grupp : EESTI: 06OCT20Oleg Ossinovski, Skinest Grupp. lt/: Foto: Liis Treimann Foto: Liis Treimann
AS Skinest Rail on raudteekontsern, mille tütarettevõtete nimistust leiab 28 erimevat firmat. Ettevõtteid on nii Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Horvaatias, Poolas, Venemaal, Ukrainas, Gruusias, kui isegi Kasahstanis. Peamiselt tegelevad need raudteevagunite ja vedurite müügi, remondi ja rendiga, raudteeveeremi varuosade müügiga, raudtee ehituse ja pealisehitumaterjalide müügiga ning ka hakkepuidu müügiga.
Seotud lood
Oleg Ossinovskile kuuluv Daugavpilsi vedurite remonditehas on praeguseks koondanud 200 töötajat, vahendab Läti ringhääling LSM.
Äripäeva äsja ilmunud dividendide TOPis on 535 enam kui 100 000 eurot dividende välja võtnute seas transpordi ja logistikaga tegelevaid ettevõtjaid vaid veerandsada. Kes nad on?
Oleg Ossinovski raudteemasinate rendi ja remondiga tegeleva Skinest Raili käive küll vähenes eelmisel aastal, aga kasum paranes ja Ossinovski võttis firmast 11,5 miljonit eurot dividendi.
Oleg Ossinovski osalusega vagunirendi ettevõte AS Spacecom teenis 2020 aastal 11,5 miljonit eurot kasumit, mis on parim tulemus pärast 2013. aastat. Eriti muljetavaldav oli ettevõtte rentaablus, mis ulatus kõigi aegade kõrgeimale tasemele, 55 protsendini.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.