• 24.05.22, 14:04

Merevaigurongi graafik paigas, poolhaagiste vedu raudteel võib varsti alata

„Oleme Merevaigurongi käimalükkamisega lõpusirgel: poolhaagiste veoks mõeldud vagunid on sisuliselt olemas, hinnad on kooskõlastatud ning graafik paigas. Jäänud on vormistada vaid vajalikud dokumendid,“ lausus Operaili müügiosakonna juht Marko Paatsi logistikauudistele.
Suurim Merevaigurongi stardi venimise põhjus oli poolhaagiste veoks mõeldud platvormide puudumine. Nüüd on rendileping sõlmimisel ja platvormid sama hea kui olemas.
  • Suurim Merevaigurongi stardi venimise põhjus oli poolhaagiste veoks mõeldud platvormide puudumine. Nüüd on rendileping sõlmimisel ja platvormid sama hea kui olemas. Foto: DB Schenker
Eelmisel nädalal toimus Riias kolme Balti riigi raudteefirmade kohtumine, mille põhiteemaks oli merevaigurongi käivitamine.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.22, 11:13
Sõda Ukrainas võib kiirendada merevaigurongi käivitamist
Ukraina soovib kasutada oma toodete ekspordiks Läänemere sadamaid, kuna sõja tõttu on Musta mere sadamad suletud. Kaupu saaks vedada peamiselt mööda raudteed, mis omakorda annaks Balti riikidele uue motivatsiooni panna lõpuks ometi käima nn merevaigurong.
Uudised
  • 23.07.21, 11:04
Poolhaagiste vedu raudteel muutub aina reaalsemaks
Loetud päevad tagasi saabus Hollandist Kaunase ühendveoterminali esimene konteinerite ja poolhaagistega kaubarong mööda Euroopa standardlaiusega raudteed. Läinud nädalal alustas Läti raudtee poolhaagiste vedu kahe suurema sadama vahel ning jäänud on veel käivitada poolhaagiseid vedav rong Muuga ja Kaunase vahel.
Intervjuu
  • 26.08.21, 14:03
Intervjuu: raudteelt saadud pisik ei jäta Riia Sillaved maha ka sadamaäris
Rail Balticast sadamaärisse sukeldunud Riia Sillave tunnistab, et sai eelmisest töökohast kaasa pisiku, mida on ka oma kolleegidesse süstinud ning mille tõttu on HHLA TKst saanud ka kauaoodatud Merevaigurongi üks häälekamaid eestkõnelejaid.
Suur lugu
  • 28.05.20, 13:52
Raul Toomsalu: meie Soome äri stardib juba suve hakul
Operaili juhatuse esimees Raul Toomsalu ütles logistikauudistele antud intervjuus, et kui koroona poleks vahele tulnud, olnuks Eesti raudteefirma start Soomes juba antud. Õnneks lükkus avapauk edasi vaid mõned kuud.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele