• 22.09.21, 11:52

Neljarajalised teed hoiaks aastas ära ligi 50 kannatanu ja hukkunuga liiklusõnnetust

Transpordiameti analüüsi kohaselt hoiaks Eesti kolme põhimaantee ning Tallinna ringtee neljarajaliseks ehitamine aastas ära kümneid kannatanute ja hukkunutega liiklusõnnetusi.
Praeguse tempoga kuluks Eesti kolme põhimaantee neljarajaliseks ehitamisele üle saja aasta.
  • Praeguse tempoga kuluks Eesti kolme põhimaantee neljarajaliseks ehitamisele üle saja aasta. Foto: Tõnu Tramm
Taristuehituse Liidu tegevdirektori Tarmo Trei sõnul näitab analüüs, et neljarajalised põhimaanteed pole pelgalt mugavuse ja kiire ühenduse küsimus, vaid need säästavad otseselt eestimaalaste elusid. „Neljarajalised teed vähendavad selgelt liiklusõnnetusi, mille kõige madalam näitaja on Tartu maantee väga hästi lahendatud 2+2 teelõikudel,“ ütles Trei.

Seotud lood

Uudised
  • 20.09.21, 13:01
Hololei: kolm neljarajalist maanteed Eestis oleks elementaarne
Lisatud täismahus video arutelust.
Euroopa Komisjoni liikuvuse ja transpordi peadirektoraadi peadirektor Henrik Hololei tunnistas tänasel Transpordiameti liikuvuse teemalisel arutelul, et kolme põhimaantee neljarajaliseks ehitamine oleks pidanud toimuma juba ammu.
Uudised
  • 06.09.21, 17:01
Tallinna-Tartu maantee neljarajaliseks ehitamine jätkub Mäost Imavereni
Transpordiamet kuulutas välja Tallinna-Tartu maantee Mäo-Imavere lõigu neljarajaliseks ehitamise projekteerimistingimuste menetlemise. Millal lõiku ehitama hakatakse, sõltub riigieelarvest, kuid plaan on ehitusega alustada 2026.
Uudised
  • 23.08.21, 10:17
Analüüs: senise tempoga valmivad neljarajalised põhimaanteed 106 aasta pärast
Eesti riik on pärast taasiseseisvumist ehitanud 30 aastaga kokku 97 kilomeetrit ehk keskmiselt 3,2 kilomeetrit neljarealisi teid aastas. Sama tempoga jätkates valmivad kolm põhimaanteed aastaks 2127, selgub Eesti Taristuehituse Liidu analüüsist.
Uudised
  • 13.08.21, 13:16
Kose-Võõbu teelõik säästis 38 inimaastat ning 600 000 liitrit kütust
14. augustil täitub Tartu maantee Kose-Võõbu teelõigu avamisest täpselt aasta. Selle aja jooksul säästeti inimestele 38 aasta jagu autos istutud aega, 600 000 liitrit kütust ning paisati õhku ligi 1500 tonni vähem CO2.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele