• 06.09.21, 17:01

Tallinna-Tartu maantee neljarajaliseks ehitamine jätkub Mäost Imavereni

Transpordiamet kuulutas välja Tallinna-Tartu maantee Mäo-Imavere lõigu neljarajaliseks ehitamise projekteerimistingimuste menetlemise. Millal lõiku ehitama hakatakse, sõltub riigieelarvest, kuid plaan on ehitusega alustada 2026.
Kose-Võõbu teelõik avati mullu augustis, Võõbu-Mäo saab valmis aasta pärast. Sealt edasi on järgmine etapp ehitada tee neljarajaliseks kuni Imavereni.
  • Kose-Võõbu teelõik avati mullu augustis, Võõbu-Mäo saab valmis aasta pärast. Sealt edasi on järgmine etapp ehitada tee neljarajaliseks kuni Imavereni. Foto: Tõnu Tramm
Mäo-Imavere lõigu piirkiiruseks saab olema 120 km/h. Lõik ehitatakse neljarajaliseks esimese klassi maanteeks, kus sõidusuundade vahele rajatakse eraldusriba, ristmikud viiakse eri tasapinnale ning peale- ja mahasõitude arv viiakse miinimumini, kirjutab ERR.

Seotud lood

Uudised
  • 23.08.21, 10:17
Analüüs: senise tempoga valmivad neljarajalised põhimaanteed 106 aasta pärast
Eesti riik on pärast taasiseseisvumist ehitanud 30 aastaga kokku 97 kilomeetrit ehk keskmiselt 3,2 kilomeetrit neljarealisi teid aastas. Sama tempoga jätkates valmivad kolm põhimaanteed aastaks 2127, selgub Eesti Taristuehituse Liidu analüüsist.
Uudised
  • 07.07.21, 15:01
Uus Võõbu-Mäo teelõik avatakse osaliselt liiklusele juba sel sügisel
Uuel Võõbu-Mäo teelõigul käivad asfalteerimistööd ning lõigu mõlemad otsad avatakse liiklusele juba tänavu septembris, ütles GRK Infra tegevjuht Tarvi Kliimask.
Uudised
  • 29.04.21, 13:59
Kokkuhoiukava lubab jätkata põhimaanteede neljarajaliseks ehitamist
Valitsus jõudis riigieelarve strateegia aruteludel põhimõttelisele kokkuleppele jätkata Tallinnast Tartu, Pärnu ja Narva viivate maanteede järk-järgult neljarajaliseks ehitamisega ning ka edaspidi remontida ja muuta kruusateid tolmuvabaks.
Uudised
  • 17.03.21, 09:18
Suured teeprojektid jätkuvad 250 miljoni euro eest
Teid remonditakse tänavu rohkem kui 2000 kilomeetri ulatuses ning selleks on ette nähtud veidi üle 250 miljoni euro, millest suure osa saab 2+2 teede ehitus.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele