• 29.07.21, 16:13

Tarneprobleemid on muutumas nii tootmis- kui ka veoprotsessi lahutamatuks osaks

Pooleteise aasta jooksul maailmas valitsenud kriis on mõjutanud majanduse erinevaid sektoreid, sealhulgas tugevalt ka tööstus- ning logistikasektorit, nendib CF&S müügidirektor Hannes Mänd.
Tarneprobleemid on muutumas nii tootmis- kui ka veoprotsessi lahutamatuks osaks
  • Foto: CF&S
2020. aasta kevadel pandeemia esimese laine tingimustes olid veomahtude vähenemisest tingitud olukorras sunnitud oma tegevuse lõpetama paljud väiksemad autoveoettevõtted üle Euroopa. Just need ettevõtted osutasid nii vajalikku veoteenust suurematele logistikaettevõtetele, kellel oma autopark puudub.

Seotud lood

Uudised
  • 29.03.21, 12:44
Merekonteinerite hinnad võivad hakata lähiajal taas kasvama
„Kui veel tänavu jaanuaris broneerisime klientidele merekonteinereid hinnaga 12 000 dollarit, siis tänaseks olid hinnad kukkunud 7000 dollari peale ning lootsime, et maiks lähevad need veel natuke alla. Suessi kanali õnnetuse valguses aga seda tõenäoliselt ei juhtu, pigem vastupidi,“ nentis CF&S Eesti tegevjuht Tiit Arus tänases Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Uudised
  • 16.02.21, 11:37
Tiit Arus: konteinerite hinnalagi on loodetavasti ületatud
Suurte merekonteinerite hinnad langesid enne Hiina uusaastapühi alla 10 000 dollari, kuna USAst on hakanud konteinerid tasapisi Aasiasse tagasi liikuma ning Hiinas ei toimu pühade ajal niikuinii midagi. „Hetkel on sellel rindel paar nädalat “puhkust”,“ nentis CF&S tegevjuht Tiit Arus.
Uudised
  • 11.12.20, 02:16
USA ja UK sadamad upuvad konteineritesse, merevedude hinnad laes
Lisatud Balti Logistika juhatuse liikme Magnus Lepasalu videoettekanne
Kui veel septembris ja oktoobris maksis 40-jalase merekonteineri (FEU) Hiinast Eestisse toomine u 2000 USD, siis täna juba 7500 dollarit. Põhjuseks konteinerite põud Aasias, samal ajal kui Suurbritannia ja USA sadamad upuvad nendesse. Hinnad tõusevad ka raudteel.
Uudised
  • 06.02.20, 09:59
Transpordi- ja logistikaturg uusi tulijaid ei tervita
Uutel tulijatel oleks meie sektoris raske alustada, sest turg on üsna ära jaotatud ning pangast investeeringu saamine keeruline, kinnitavad transpordi- ja logistikaäris tegutsevate frmade juhid. Ka tööjõudu pole kerge leida.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele