• 12.07.21, 10:41

Taasiseseisvumise ajal on Eesti sadamate kaudu veetud üle miljardi tonni kaupa

Augustis saab Eesti taasiseseisvumisest 30 aastat. Sama kaua on toiminud turumajandus ja vaba kaupade liikumine Eesti sadamate kaudu. Aastatel 1992–2020 veeti meie sadamate kaudu kokku üle miljardi tonni kaupa, sellest lastiti 78% ja lossiti 22%.
Sadamaäri on saanud sisse uue hoo: HHLA TK Estonia plaanib tänu uutele kraanadele mitmekordistada merekonteinerite käivet.
  • Sadamaäri on saanud sisse uue hoo: HHLA TK Estonia plaanib tänu uutele kraanadele mitmekordistada merekonteinerite käivet. Foto: HHLA TK Estonia
Taasiseseisvumise algusaastatel oli Eesti sadamate käekäik hea ja kaubamahud aina suurenesid. Aastal 1992 veeti siinsete sadamate kaudu ligi 8 miljonit tonni, 1996. aastal aga juba ligi 16 miljonit tonni kaupa, kirjutab Statistikaamet oma blogis

Seotud lood

Uudised
  • 07.07.21, 14:05
HHLA TK Estonia konteinerikraanad jõudsid Muugale
Täna, 7. juuli hommikul jõudsid Muuga sadamasse HHLA TK Estonia terminali kaks suurt konteinerikraanat, mis käikuvõtmise järel loovad Muugale võimekuse teenindada tänasega võrreldes oluliselt suuremaid konteinerilaevu ning seeläbi tõsta Eesti atraktiivsust kaubavahetuse sõlmpunktina.
Uudised
  • 29.06.21, 11:17
HHLA tõstab konteinerite käitlemise võimekust Muugal ligi neli korda
Euroopa juhtiva logistikakontserni HHLA tütarfirma HHLA TK Estonia lisab viimase kümnendi suurima investeeringu raames Muugale kaks suurt konteinerkraanat, mis alustasid 29. juuni hommikul teekonda Hamburgi sadamast Eesti suunas.
Uudised
  • 25.11.20, 15:38
Veeteede tasude alandamine on aidanud merendussektoril pinnale jääda
Sel nädalal toimunud transiidikomisjoni istungil tõdesid merendussektori esindajad, et riigi toetused on aidanud ettevõtetel kriisis vastu pidada ning sujuvamaks taastumiseks tehti ettepanek vähendada veeteede tasusid ka pärast 2021. aastat 50% võrra ja seda vähemalt kolmeks aastaks
Suur lugu
  • 29.05.20, 12:24
Viikingite idatee taasavamine – kas pelgalt ilus unistus?
Rootsi ettevõtte Greencarrier Freight Services eestvedamisel plaanitav konteinerrongi regulaarliin Hiinast Rootsi paneb kogu Eesti logistikasektoril silmad särama. Ilusa unistuse täitumise peamiseks takistuseks peetakse Venemaa ja ELi vahelist keerulist suhet, kuid asjaosalised ise on optimistlikud.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele