Kuna kullerteenust pakkuvatest kaubanduskettidest on viimasel ajal väga raske toitu koju tellida, hakkas Tallinna linn koostöös Stockmanni kaubamajaga osutama eriolukorras abi kriitilise abivajadusega ja isolatsiooni jäänud linlastele, kes muul viisil poest toitu ei saa.
- Esialgu alustatakse toidu koju vedamist koostöös Stockmanni toidupoega. Toidu koju viimine on tasuta, toidu enda eest tuleb kliendil maksta. Foto: Meeli Küttim
Abilinnapea Betina Beškina sõnul jagavad täiendavat infot kaubatellimise võimalusest linnaosade sotsiaalhoolekande osakonnad eriolukorras abivajavatele linlastele, kes ise kodust liikuma ei saa.
„Tegemist võib olla nii eaka kui ka üksikvanemaga, kes näiteks ei saa haige lapse kõrvalt kodust välja tulla. Ent tegemist peab olema abivajajaga, kes tõesti muul moel ei saa poest toitu, et mitte üle koormata kullerit ning kõige kriitilisema abivajadusega inimesed saaksid kiirelt vajalikku abi,“ rõhutas Beškina.
Linnaosa sotsiaaltöötajad saadavad kontaktid Stockmannile ning seejärel saavad tellimust telefoni teel esitada ainult need hädasolijad, kes on linnaosa sotsiaalhoolekande osakonna poolt saadetud nimekirjas. Abivajaja saab kauba eest tasuda kas kaardimaksena või läbi e-arve.
Klienditeenindaja võtab tellimuse vastu ja ostukorvi komplekteerimisel lähtutakse alati soodsaimatest toiduosakonnas olevatest toodetest. Kliendiga lepitakse koheselt kokku ka tarneaeg (võimaluse korral sama päeva tarne). Kuller toob kokkulepitud ajal kauba neile edastatud aadressile ning kohale jõudes kindlasti teavitab sellest klienti.
Pärast kojuveo aja kokku leppimist komplekteerivad kaupluse klienditeenindajad tellitud kauba. Ostud registreeritakse kassas ja pakendatud ostukotile lisatakse juurde ostukviitung. Kuller vormistab ostutehingu mobiilse makseterminaliga, sisestades ostutšeki summa ja paludes kliendil kas teha viipemakse või sisestada PIN kood. Pärast igat tehingut terminal desinfitseeritakse.
Vaata Tallinna infot seoses koroonaviiruse tõkestamisega
SIIT!Seotud lood
Eesti ettevõtlusmaastikul on viimastel aastatel ilmnenud murettekitav trend: maksuvõlgade ja pankrottide arv kasvab märgatavalt. Statistika näitab, et maksuvõlglaste arv on viimase kolme aastaga suurenenud 35% ning pankrotis ettevõtete arv koguni 48%. Sellises olukorras on oluline, et ettevõtted saaksid oma võlanõuded kiiremini ja efektiivsemalt lahendatud. Siin tulebki appi Infopanga võlaregister, mis pakub innovatiivset ja praktilist lahendust võlgnikega tegelemiseks.