• 21.02.20, 13:09

Maanteeamet muudab e-veoselehe kohustuslikuks

Aastal 2020 on maanteeamet käivitanud esimesed pilootprojektid, kus vastavalt hanketingimustele on kohustuslik kasutada e-veoselehte kõikide projektiga seotud materjalide vedudeks. Peatöövõtjad ootavad seda pikisilmi, vedajad ei ole e-veoselehest aga just väga suures vaimustuses.
Eeskätt ootavad kohustuslikku e-veoselehte peatöövõtjad.
  • Eeskätt ootavad kohustuslikku e-veoselehte peatöövõtjad. Foto: Thorgate
Teedeehituses on e-veoseleht olnud kasutuses juba aastast 2018, kuid teede-ehituses ja puistainete veol ei ole seda kohustust siiani sisse viidud. Varem või hiljem see aga juhtub ning pilootprojektidena on Maanteeametil plaanis juba 2020. aastal kirjutada see nõue sisse vähemalt neljale erineva profiiliga (rekonstrueerimine, kruusateede hooldus, pindamine jm) hankele.

Seotud lood

Uudised
  • 04.12.19, 16:03
IT-firma tuli vedajate suurt probleemi lahendama
Selleks, et kaubaomanik teaks, kus tema kaup täpselt on, et politsei saaks teha kontrolle sõidukeid peatamata ja riiklik statistika oleks andmepõhine, on ainus lahendus elektrooniline saateleht, mis siin regioonis võiks saada valdavaks juba kahe aasta pärast.
Uudised
  • 09.12.19, 12:28
Alustati digitaalse kaubatee loomist Eestist Poolani
Läinud reedel kogunesid Tallinnas Diginno-Proto pilootprojekti eCMR ehk e-veoselehe projektipartnerid Eestis, Lätist, Leedust ja Poolast, et alustada Eestist Poolani kulgeva digitaalse kaubatee loomist. Kohtumisel tehti esimesed sammud e-veoselehe prototüübi. Hange prototüübi tegija leidmiseks kuulutatakse välja 2020. aasta alguses.
Uudised
  • 30.08.18, 09:20
Villem Tori: ümbrikupalk on veonduses nagu kasvaja
Eesti Autoettevõtete Liidu tegevjuht Villem Tori on otseütlemisega mees, kes seisab oma seisukohtade eest vankumatult nagu sepanael aidaukses. Eriti karm on ta nende ettevõtete suhtes, kes ümbrikus palka maksavad.
Arvamused
  • 31.07.19, 11:55
e-veoseleht peaks muutuma kohustuslikuks
Ainuüksi Lõuna-Eesti teedel peeti 2018. aastal kinni mitusada üle lubatud massi vedu. Probleemi tagajärjed ei ole üksnes veoseaduste rikkumised, vaid teede kiirem kulumine. Lahenduseks oleks e-veoselehe muutmine üle riigi kohutuslikuks standardiks, kirjutab oma arvamusloos Waybilleri arendusjuht Richard Kesküla.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele