30. jaanuaril toimus Tallinnas Olümpia hotelli konverentsikeskuses Autovedajate 8. Aastakoneverents, kus autovedajad arutlesid alanud aastal ees ootavate võimaluste ja väljakutsete üle.
- Maanteeameti teehoiu arendamise osakonna sillainsener Taivo Kurg Foto: Raul Mee, fotograaf
Ettekannetest kerkis esile mitmeid päevakajalisi probleeme. Näiteks tutvustas Maanteeameti teehoiu arendamise osakonna sillainsener Taivo Kurg ameti läbi viidud sillauuringut, mille kõigus mõõdeti ka sildasid ületavate veokite teljekoormust ja täismassi.
Selgus, et tervelt 17% veokeid sõitis ülekaalus, ekstreemsemad näited olid Kernu sillal mõõdetud poolhaagis täismassiga 73 tonni, Sillaotsa sillal täishaagisega veok täismassiga 88 tonni jne. Enim ülekoormatud veokeid liikus kõrval ja tugimaanteedel ning võib vaid oletada, mis toimub kohalike omavalitsuste teedel.
Teemadest olid kõne alla veel tööjõumaksud, turvaliste veokiparklate rajamine Euroopas, e-veoselehe kasutuselevõtuga kaasnevad takistused, millised on võimalused kulude arvelt kokku hoida jne. Kõigest neist saab pikemalt lugeda juba õige pea logistikauudised.ee vahendusel.
Vaata pildigaleriid konverentsist
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.