• 19.07.18, 16:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna trammid ja trollid saavad ühise omaniku

Hispaania CAF teatas sel nädalal Poola Solarise omandamisest, ehk Tallinnas ringi sõitvad CAFi trammid ja Solarise trollid saavad ühise tootjafirma.
Esimene CAFi tramm tegemas Tallinnas proovisõitu.
  • Esimene CAFi tramm tegemas Tallinnas proovisõitu. Foto: Raul Mee
Pärast Poola Solarise ostu laiendab Hispaania tootja CAF oma tootevalikut, et vastata praegustele ja tulevastele linnatranspordi vajadustele. Lisaks muutub CAF grupp üheks juhtivaks tootjaks busside segmendis, kirjutab Baltic Course, viidates CAF-i saadetud pressiteatele.
„CAFi investeering Solarisse kinnitab meie pühendumust ja tulevikunägemus, et avada uusi strateegilisi turge," ütles CAF-i president ja tegevjuht Andres Arizkoretta.
„Koos Solarisega muutume liidriks ka väljaspool raudteeveeremit, eelkõige elektritranspordi segmendis. Me soovime jätkuvalt kasutada ja arendada väärtuslikku Solaris kaubamärki ja säilitada selle Poola iseloomu. Kombinatsioon oskusteavest nii ettevõtete tootmise, disaini, tehnoloogia ja teenuste osas loob eeldused uuenduslike Solaris busside tootmisele.“
„Valides CAFi meie investoriks, tagame paljutõotava tulevikubrändi,“ ütles Solaris Bus & Coach president ja tegevjuht Solange Olszewska. „Ma tõesti usun, et CAFil on meie firma arengutest ja potentsiaalist õige nägemus ja ma usun, et see leping on täielikult kooskõlas sellega, mida me oleme saavutanud alates ettevõtte asutamisest 22 aastat tagasi.“
Lõviosa Tallinna trollipargist koosneb just Poolas toodetud Solaris trollidest, samuti kasutab Solaris busse näiteks Go Bus. Tallinna trammipargi väljavahetamise hanke võitis aga Hispaania CAF. Uusi Hispaania tramme on tänaseks meie pealinnas sõitmas juba 20 ning millest igaüks kannab Eesti naisenime. Esimese CAF trammi nimeks sai Moonika, viimasele Kersti.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele