Nõudlus Liepaja-Travemünde laevaliinil aina kasvab, mistõttu toob Rootsi laevafirma Stena Line septembris liinile tagasi Stena Gothica, mida vahepeal asendas Stena Nordica.
- Stena Gothica Foto: Stena Line
Parvlaev Stena Gothica naaseb sügisel oma eelmisele marsruudile Liepāja–Travemünde liinil, mida hakkab teenindama koos sõsarlaevaga M/V Urd. Kümne iganädalase väljumisega Läti ja Saksamaa vahel jääb Stena Line'i sõidugraafik sügishooajal samaks.
Stena Line'i tegevdirektori Niclas Mårtenssoni sõnul vahetab Rootsi laevafirma peale suve lõppu kolmel marsruudil välja kolm laeva, sealhulgas Läti–Saksamaa liinil, mis on populaarne ka Eesti klientide seas, kes eelistavad laevasõitu läbi Poola reisimisele.
„Oleme juurutamas strateegiliselt olulist arendust, mille abil tugevdame ettevõtte positsiooni kolmes olulises transpordikoridoris. Nõudlus kasvab ja me hindame ettevõtte tegevust pidevalt ümber vastavalt turuarengule ning klientide vajadustele. Kuna ärimudel võimaldab meil tegutseda paindlikult, saame reageerida kiiresti ja rakendada lühikese ajaga muudatusi laevamarsruutides,“ lausus Mårtensson.
Septembri keskel naaseb Stena Gothica oma eelmisele marsruudile Liepāja–Travemünde liinil, mida hakkab teenindama koos sõsarlaevaga M/V Urd.
„Näeme suurt kasvu marsruutidel, mis ühendavad Baltimaid Skandinaavia, Saksamaa ja Lääne- ning Kesk-Euroopaga. Stena Gothica võimaldab pakkuda klientidele standardset teenust kõikidel sõsarlaevade poolt teenindavatel liinidel, hõlbustades samal ajal ka kaubaveoteenust ja olles vastavuses kaubaveomahu turunõudlusele,“ ütles Erik Thulin, Läänemere põhjapiirkonna kaubandusdirektor.
Stena Line astub uusi samme ka Rootsi ja Taani vahelise Göteborg–Frederikshavni liini kasvustrateegia rakendamisel. Septembri keskel tuleb liinile Hammerodde, mis vahetab välja seni marsruudil sõitnud Stena Gothica. Stena Line ostis Hammerodde ligi aasta tagasi Bornholmi laevandusettevõttelt Færgen.
Stena Gothica asendab parvlaeva Stena Nordica, mis hakkab Liepāja–Travemünde asemel teenindama Karlskrona–Gdynia liini oktoobris peale seda, kui M/V Gute rendileping on läbi saanud ja laev läheb tagasi Gotlandi laevafirmale Gotlandsbolaget. Karlskrona–Gdynia on Rootsi ja Poola vaheline strateegiliselt oluline transpordikoridor, mis on viimastel aastatel püsivalt kasvutrendis.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.