Ligi veerand sajandit Soome ja Eesti vahel kiirlaevaliiklust korraldanud Lindaliini AS müüs mullu maha oma mõlemad reisikatamaraanid ja kontorihoone.
- Linda Line'i katamaraan. Foto: Andras Kralla
Viimane katamaraan viidi eelmise aasta lõpus uuele omanikule üleandmiseks BLRT Grupi sadamasse Koplis, kirjutab Õhtuleht.
Lindaliini AS kasutas varem Tallinna-Helsingi liinil Linda Line Expressi kaubamärgi all kaht kiirkatamaraani, millest esimene müüdi veebruaris Koreasse ja alates sellest räägiti peatsest uue laeva liiniletulekust. Veeteede ameti andmetel aga kustutati ettevõttele kuulunud teinegi katamaraan Eesti laevaregistrist mullu detsembris.
Mõni kuu tagasi müüs Lindaliin maha ka oma kontorihoone Ädala tänavas, mille uus omanik on juba 800 000 euroga müüki pannud, kirjutas väljaanne.
Lindaliin läks 2014. aastal saneerimisse, mille käigus kanti maha 7,26 miljoni euro väärtuses nõudeid. Allesjäänud nõuded ajatati saneerimiskava järgi kümneaastasele makseperioodile.
Lindaliinist 80% kuulub äriregistri andmeil valdusfirma Linda Line Shipping OÜ kaudu Timo Sasile ja Jaanika Rohulale; 11protsendine vähemusosalus on ka Enn Rohulal.
Autor: Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.