20. - 21. septembril Kultuurikatlas kohtunud Euroopa Liidu transpordiministrid kinnitasid, et suurte taristuinvesteeringute elluviimiseks on vaja tagada investeeringute jätkumise kindlus samamoodi, nagu praegusel, 2014 - 2020 perioodil.
- Kadri Simson ja Violeta Bulc pressikonverentsil Foto: Aron Urb (EU2017EE)
„Praegu on riikidel võimalik kasutada Euroopa Ühendamise Rahastu (CEF) tuge ja see rahastusinstrument on end õigustanud. Sarnast rahastusinstrumenti vajame ka tulevikus, et tagada kindlus pikaajalistele suurprojektidele. Tulevikuinvesteeringute tegemiseks on vajalik stabiilsus, et üleeuroopalise transpordivõrgustiku (TEN-T) põhivõrk 2030. aastaks välja ehitada,“ sõnas majandus- ja taristuminister Kadri Simson pressiteates.
„Kohtumine transpordiministritega kinnitas, et kõik liikmesriigid soovivad CEF-i sarnast rahastusinstrumenti ka tulevikus kasutada. 2017. aastaks transpordisektorisse investeeritud 22,4 miljardit eurot on toonud kaasa kokku 46,7 miljardit eurot ka muude sektorite investeeringute arvelt. 2030. aastaks on TEN-T põhivõrgu välja ehitamiseks teha veel 750 miljardi euro ulatuses investeeringuid, koos üldvõrgustiku projektidega 1,5 triljoni ulatuses,“ iseloomustas Euroopa Komisjoni transpordivolinik Violeta Bulc Euroopa transpordisektori investeeringuvajadusi.Ühtlasi kinnitas volinik, et Euroopa Komisjoni tugi käimasolevatele raudteeprojektidele, sealhulgas Rail Balticule, on jätkuv. „Praeguses rahastusperioodis muudatusi ei tehta,“ kinnitas volinik Bulc.
Seotud lood
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.