Talllinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses peeti 27. aprillil 2017 Kütuseturu Aastakonverentsi, mida korraldasid Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja Õliühing.

- Päeva viimases aruteluringis diskuteeriti selle üle, mis muutub uute mootorikütuste seaduste rakendumisel.
- Foto: Heija-Liis Ristikvi
Konverents keskendus tänavu muudatustele, mis ootavad Eesti turgu ees aastatel 2017-2020. Lisaks toimus konverentsil juba teist aastat läbiviidava kütuseturu uuringu esmaesitlus.
„Käesoleval aastal läheb vedelkütuste turg vastu muudatustele, mis peavad aastaks 2020 jõudma ühe etapi lõppu ja Euroopa Liidu keskkonnadirektiivid on meil toimima hakanud,“ ütles Eesti Õliühingu esimees ja kütusekonverentsi moderaator Toomas Saks. „Mis saab edasi, on väga raske ennustada, sest juba praegu on kuulda olnud kavadest, millega osad riigid tahavad juba aastal 2025 keelustada sisepõlemismootoritega transpordivahendite müügi.“
Fotode autorid: Harro Puusild, Heija-Liis Ristikivi, Merit Pärnpuu
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Talllinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses peetakse täna Kütuseturu Aastakonverentsi, mida korraldavad Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja Õliühing.
Aprilli lõpus toimunud Äripäeva teemaveebi logistikauudised.ee ja Õliühingu korraldatud kütuseturu konverentsil esitleti taas kütuseturu uuringut. Sellest selgus, et kütuseaktsiisi tõstmise peamise ohuna nähakse sel aastal kasumi vähenemist ning kaupade ja teenuste hinnatõusu.
Swedbanki peaökonomist Tõnu Mertsina ütles täna toimuval Kütuseturu Aastakonverentsil, et elektriautod on ilmselt üheks suurimaks ohuallikaks naftatoodete tarbimisele.
Kuna Euroopa Liidus kõrvutatakse energiapoliitika kliimapoliitikaga, siis mõjutab see märkimisväärselt ka kütuseturu arengut, ütles keskkonnaministeeriumi asekantsler Meelis Münt eile toimunud Kütuseturu Aastakonverentsil.
Moodsad laolahendused sisaldavad lisaks digitaalsele tarkvarale ning robottõstukitele pool- ja täisautomaatseid riiulisüsteeme, tornladusid ning komplektseid turvalahendusi, mis lahendavad kogu ettevõtte siselogistika. Willenbrock Baltic OÜ projektijuht Jaan Viita rõhutab, et oluline on vaadata siselogistikat tervikuna, sest vaid nii saab välja töötada maksimaalset kasu toova terviklahenduse.