Talllinna Loomaaia Keskkonnahariduskeskuses peetakse täna Kütuseturu Aastakonverentsi, mida korraldavad Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja Õliühing.

- Algas 5. Kütuseturu Aastakonverents
- Foto: Harro Puusild
Tänavuaastase, järjekorras juba 5. konverentsi alapealkiri on „Muutuste aastad 2017 – 2020“ ja keskendub see Eesti siseturule ning seda ees ootavatele muutustele, tähelepanuta ei jää aga ka Euroopast tulevad uuendused.
Koostöös Kantar Emoriga viisime juba teist korda läbi suure kütuseturu-uuringu. Tänavu avaldas arvamust 230 tippjuhti järgmistest valdkondadest: kütuse jae- ja hulgimüüjad, transpordi- ja logistikaettevõtted ning tööstus-, kaubandus- ja põllumajandusettevõtted. Uuringu esmaesitlus, analüüs ja järeldus tulevad samuti ettekandmisele tänasel konverentsil.
Päeva juhib Õliühingu esimees Toomas Saks, Loomaaia Keskkonnahariduskeskuse saali on kokku tulnud üle 70 inimese.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Nagu ma eelmisel aastal Äripäeva ja Eesti Õliühingu koostöös korraldatud Kütuseturu Aastakonverentsil märkisin – et seisab ees huvitav aasta –, nii ka läks, kirjutab Eesti Õliühingu esimees Toomas Saks.
Kõige olulisem on, et üheaegselt oleks tagatud nii keskkonnahoid kui ka kvaliteetne kütus tarbijatele ning samas arvestatud ka kütusemüüjatega, kirjutab keskkonnaminister Marko Pomerants.
Maksu- ja tolliametil on valmimas uus kütuste käitlemise e-keskkond, mis aitab vähendada maksupettusi ja suurendada seeläbi maksutulu hinnanguliselt kuni 12 miljoni euro võrra aastas.
27. aprillil toimuv 5. Kütuseturu Aastakonverents keskendub tänavu muudatustele, mis ootavad Eesti turgu ees aastatel 2017-2020. Lisaks toimub konverentsil juba teist aastat läbiviidava kütuseturu uuringu esmaesitlus.
Euroopa transpordisektor seisab silmitsi suurte väljakutsetega, mis on seotud rangemate regulatsioonide ja kasvava vajadusega keskkonnasõbralikkuse järele. UTA Edenred pakub lahendusi, mis aitavad autoparkidel paremini toime tulla nii digitaalse halduse kui ka kütusekulu optimeerimisega.