Alates tänasest saavad Redwood City ja Washingtoni elanikud ja ettevõtted tellida oma toidu kohale Starshipi pakirobotiga, kirjutab Äripäev.
Seda vahendavad Postmates Washingtonis ja DoorDash Californias Redwood Citys, kirjutas recode.net.
Iga robotiga jalutab esialgu kaasa ka jälgija, kes teeb märkmeid, kuidas robotitel läheb, ja sekkub, kui midagi peaks valesti minema.
Muidu töötab kuuerattaline pakirobot nagu kõik kojutoomisteenuse osutajad: see läheb restorani, kus ta kauba kätte saab, viib selle soovitud aadressile ja suundub järgmisesse restorani. Postmates ega DoorDash roboti teenuse eest lisatasu ei küsi. Postmates saab soovi korral roboti teenusest ka loobuda. Pakirobotilt oodatakse kümmekonda kojuvedu päevas.
Esialgu toimetavad Starshipi robotid korraga ainult ühe tellimuse ja töötavad ainult päevaajal.
Alles eelmisel nädalal tuli teade, et eestlaste idufirma Starship Technologies kaasas miljoneid eurosid investeerimisringis, mida juhtis Saksa autotootja Mercedes-Benzi omanikfirma Daimler.
Koos Daimleriga investeerisid endiste Skype'i töötajate Ahti Heinla ja Janus Friisi loodud firmasse Shasta Ventures, Matrix Partners, ZX Ventures, Morpheus Ventures, Grishin Robotics, Playfair Capital, HOF Capital jt investorid 17,2 miljonit dollarit ehk 16 miljonit eurot, kirjutas Wall Street Journal.
Koostöö Mercedes-Benziga algas eestlaste firmal juba möödunud aasta septembris, kui teatati, et Mercedes ehitab eestlaste robotitele emalaeva. Möödunud nädalal Las Vegases toimunud tehnoloogiamessil CES sai näha Robovani ehk robotkaubiku prototüüpi, mis transpordib droonid asukohta, kus need saavad pakid saajateni toimetada.
Autor: Äripaev
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Euroopa suurimal tehnoloogiakonverentsil Web Summit ennustati, et Eestis kaob uute lahendustega 70% töökohtadest, sh ka auto- jt transpordimasinate juhid ning lao- ja transpordiametnikud.
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.