Rail Baltic on tulevikuprojekt, usub Siim Kallas, endine peaminister ja Euroopa Komisjoni asepresident kindlalt.
Reformierakonna auesimees selgitab Postimehele kirjutatud arvamusloos, et Rail Balticu projekti on panustatud tohutult aega ja energiat ning selle läbisurumine Euroopa Parlamendis ei olnud sugugi lihtne, kuna liikmesriigid ei ole huvitatud piiriülestest projektidest. Kõige selle taustal ei näe ta võimalust projektist loobumiseks.
„Eestis räägitakse hirmulugusid, kuidas euroraudtee kaasrahastamise vajadus jätab kõik muud vajadused nälga,“ taunib Kallas vastaste argumente. „Mingid ebamäärased ettekujutused kauge tuleviku riigieelarvetest ei asenda suure tulevikuprojekti elluviimist täna.“
Lisaks on Kallas veendunud, et projektist loobumine oleks kasulik ainult Venemaale: „Kui Rail Balticu ehitust õnnestub nurjata, arvan teadvat, kes ja kus avavad šampanjapudelid.“
„Kui otsused on tehtud, tuleb need ellu viia,“ kirjutab ta. „Maja ehitamise saab pooleli jätta, aga projekti ei saa enam töö käigus kapitaalselt muuta.“
Loe kogu arvamuslugu
Postimehest.
Arutelu Rail Balticu üle tule kuulama
Logistika Aastakonverentsile, mis toimub juba homme ja kuhu saab registreeruda
siin.
Seotud lood
Rahvusvahelised konsultatsiooniettevõtted Civitta Eesti AS ja DB Engineering & Consulting alustasid Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogiliste ja ruumiliste vajaduste analüüsi läbiviimist, mille eeldatav valmimise tähtaeg on september 2017.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.