• 20.10.16, 12:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

DFDS soetas kaks uut kaubalaeva

Põhjamaade suurim meretranspordi- ja logistikaettevõte DFDS tellis kaks uut kaubalaeva. Paldiski-Kapellskäri ja Paldiski-Hanko liine teenindava ettevõtte laevad vähendavad oluliselt kaubaveo keskkonnamõju Lääne- ja Põhjamerel.
DFDS on sõlmis lepingu Hiina Jinling laevatehasega kahe uue laeva ehitamiseks.
  • DFDS on sõlmis lepingu Hiina Jinling laevatehasega kahe uue laeva ehitamiseks. Foto: DFDS Seaways
DFDS on sõlminud lepingu Hiina Jinling laevatehasega kahe, ettevõtte ajaloos suurima 235-meetrise kaubalaeva ehitamiseks. 2019. aastal valmivate Ro-Ro tüüpi laevade maksumuseks on 136 miljonit eurot.
Uued laevad aitavad oluliselt suurendada kaubaveo efektiivsust Lääne- ja Põhjamerel ja vähendada selle keskkonnamõju.
DFDS-i juhatuse esimehe Niels Smedegaard´i sõnul vähenevad tänu uutele laevadele energiatarbimine ja heitkogused rohkem kui veerandi võrra iga transporditud veoki kohta. "Laevad on lisaks varustatud unikaalse süsteemiga, mis lubab oluliselt lühendada laeva laadimiseks ja tühjendamiseks kuluvat aega. Laevade suurus ja nende tõhusus lubavad meil tulevikus pakkuda klientide ootustele vastava kiiruse ja mahuga teenust," ütles Smedegaard.
Uued kaubalaevad täiendavad DFDS-i laevastikku, kuhu praegu kuulub üle 50 kauba- ja reisilaeva. Uued laevad hakkavad mahutama 450 veokit ehk kaks korda rohkem kui ettevõtte poolt viimati 2008. ja 2009. aastatel kasutusse võetud kaubalaevad.
DFDSist öeldi logistikauudised.ee-le, et praegu ei ole veel teada, millistele liinidele laevad täpselt suunatakse. 
Uued laevad on võrreldes ettevõtte praeguse suurima laevaga 40% suuremad. Kaubalaevad vastavad uuele IMO EEDI energiastandardile, mis seab palju rangemad normid nii energiatarbimisele kui ka emissioonidele. Mõlemad laevad on varustatud kahjulikke heitmeid vähendavate puhastusseadmete ja ballastvee käitlemise süsteemidega.
DFDS on Põhjamaade suurim meretranspordi- ja logistikaettevõte, mis opereerib 55 laevaga 25 liinil nii Lääne- kui ka Põhjamerel. DFDSi Eesti tütarfirma teenindab Paldiski-Kapellskäri liini ning alates oktoobrist opereerib ettevõte ka Paldiski-Hanko kauba- ja reisijateveo laevaliini. 
NB! DFDS Eesti juhatuse liige Peeter Ojasaar esineb 17. novembril Logistika Aastakonverentsil. Registreeri veel ainult täna soodushinnaga SIIN.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.01.25, 11:12
Prokrastineerimine: nähtamatu ajaröövel, millele on aga lahendus
Kujutagem ette ühe ettevõtte keskastmejuhti, kes peab nädala lõpus kaitsma oma aasta plaane. See vajab paaritunnist keskendumist ja asi saaks tehtud. Pärast hommikukohvi otsustab ta enne veel „kiirelt“ uudiseid sirvida ja meilid üle vaadata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele