• 22.08.16, 13:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina kõrval kasvab e-kaubanduse pakivedu Eestisse ka Euroopast

Kuigi Hiinast tellitud saadetiste hulk on üle kahe korra suurem kui kõigist teistest riikidest tulevate saadetiste hulk kokku, siis viimasel ajal on ka Euroopa e-poodide kaubamahud tugevalt kasvama hakanud, teatas Omniva.
Eestisse tuleb Hiina e-poodide kõrval üha rohkem kaupa ka Saksamaa veebiäridest.
  • Eestisse tuleb Hiina e-poodide kõrval üha rohkem kaupa ka Saksamaa veebiäridest. Foto: EPA
Omniva pakiäri juhi Sten Argose sõnul on jätkuvalt kõige populaarsemad riigid, kust e-poodidest tellitakse Hiina, Suurbritannia, USA ja Saksamaa, kuid just viimaste puhul on käesoleva aastaga näha märkimisväärset kasvutrendi. 
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on 2016. aasta esimeses pooles enim kasvanud saadetiste tellimine Saksamaalt, kust kaubamahud on kasvanud 32%. Populaarsuse on tinginud suuresti, et Ühendkuningriikide ja USA Amazon’i kõrval on kasvanud ostlemine just Amazon.de’st. Püsivalt populaarsed on ka erinevate riikide eBay keskkondadest ostmine. Lisaks neile saab populaarsete e-poodidena veel välja tuua asos.com, sportsdirect.com, houseoffraser.com.
„Hiina e-poed, eesotsas AliExpressiga, on kahtlemata jätkuvalt atraktiivsed oma ülisoodsate toodete ja tasuta tarnega, kuid üha rohkem tõuseb teadlike ostlejate hulk, kes tahavad olla kindlad välismaisest e-post tellitud kauba kvaliteedis,“ selgitas Argos värskete trendide tagamaid. 
Üha rohkem otsivad ja leiavad ostjad aga ka e-poode, kus on esindatud spetsiifilisete hobidega seotud kaubad või konkreetne eelistatud kaubamärk. „Väga tihti tellitakse ka selliseid tooteid ja kaubamärke, mis Eestis veel kättesaadavad pole,“ rääkis Argos. “Levinuimate näidetena võib siin nimetada erinevaid raamatuid, elektroonika komponente, kosmeetika kaubamärke, lasteriideid, rõivabrände ning kõikvõimalikku fännikaupa alates jalgpallisärkidest lõpetades koomiksifrantsiisidega, mis Eesti poelettidele ei jõua,” lisas ta.

Seotud lood

Arvamused
  • 27.07.16, 11:06
E-kaubanduse edu võti on kauba kättesaamise mugavus
E-kaubandusel on suur kasvupotentsiaal, kuid selle täitmiseks peavad tarnelahendused vastama nii ostja kui müüja vajadustele. Säärane kaubandus saab arendeda, kui tarne muutub võimalikult lihtsaks ja kättesaadavaks.
Uudised
  • 18.08.16, 14:08
Omniva tõstis tundmatu Hiina linna Tallinna Lennujaama suurimate kaubatarnijate hulka
Tallinna Lennujaama I poolaasta kaubavedude statistikasse on ilmunud Hiina linn Changchun Longija. Aasta tagasi seda linna lennujaama statistikas kümne suurima hulgas ei olnud. Nüüd on linna sinna tõstnud Omniva e-kaubanduse äri.
Arvamused
  • 08.06.16, 16:05
E-kaubandus saab vunki juurde
Euroopa Komisjoni algatused muudavad e-äri kiiremaks ja läbipaistvamaks, kirjutab Omniva juhatuse esimees Aavo Kärmas.
Uudised
  • 20.07.16, 14:12
Omniva kasvatas äritulu neljandiku võrra
Käesoleva aasta esimesel poolaastal kasvasid Omniva äritulud eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 24%.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.11.24, 22:54
Vastukaalutõstukid ‒ miks on tarvis ja mida valida?
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele