• 22.02.16, 12:09
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene veokid ummistavad Balti riikidesse sissesõitu

Valgevene-Leedu piiril on kinni umbes 700 veokit, vahendas Lenta.ru. Järjekorrad võivad hakata lühenema alles pärast seda, kui sajad Vene veokid saavad Kaliningradist hakata Poola poole liikuma, teatas eile Valgevene piirivalveameti esindaja.
Veokite järjekord piiril. Pilt on illustratiivne.
  • Veokite järjekord piiril. Pilt on illustratiivne. Foto: Andres Haabu
„Olukord on väga tõsine, töö käib maksimumi peal,“ märkis ametkonna esindaja TASSile. Balti riikidesse sisenemine saab veokitele võimalikuks alles siis, kui Vene veokid hakkavad Poola suunas liikuma, teatas piirivalve esindaja. Valgevenest Leetu sisenemise järjekorras on praegu 680 sõidukit, samas kui Leedust väljasõidu järjekorras on ainult 10 veokit.
Vene-Poola piiril katkes veokite liiklus 1. veebruaril ning Kaliningradi oblastisse Poola piirile tekkis seisakust tohutu ummik. Segaduse põhjustas veoleping, mida kaks riiki igal aastal uuesti sõlmivad. Seekord ei suutnud Poola ja Venemaa uusi tingimusi kokku leppida ning kehtiva lepingu tähtaeg sai ümber, ilma et uus oleks sõlmitud. Erimeelsuste peapõhjus on veolubade hulk. Kumbki osapool on kinnitanud, et läbirääkimised käivad.
Reedel leppisid Poola ja Venemaa kokku pikendada 15. aprillini üleminekuaega, mille jooksul kummastki riigist pärit veokid saavad Poola-Vene piiri ületada eriloaga. Poola rahvusvahelise autovedajate ühenduse andmeil liigub Poolast Venemaale iga päev kuni 600 veokit, millest igaüks teenib ööpäevas keskmiselt 2500 eurot.
Autor: Äripaev

Seotud lood

Uudised
  • 01.03.16, 16:48
Poola tüli Venemaaga avas ukse Eesti vedajatele
Venemaa ja Poola suutmatus jõuda veomahtudes kokkuleppele on toonud lisatööd Eesti vedajatele. Samas paneb Vene-Poola tüli veoäris hinnad tõusma.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.01.24, 17:55
Kas elektriauto ja hübriidajamiga sõiduk saavad olla sarnase hinnaga?
Saavad, vähemasti uue Opel Frontera näitel, mille korral on hübriidajamiga sõiduki (GS-varustuses) ja soodsaima täiselektrilise versiooni hinnaerinevuseks vaid 900 eurot. Kui te ei usu, siis minge ja vaadake Auto Bassadone Rocca keskuses ise järele. Lisaks leiate sealt alates jaanuarist teisegi Opeli linnamaasturite alase uudise, milleks on auhinnatud Grandlandi teine põlvkond.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Logistikauudised esilehele