Pärast teemaksu kehtestamist kogus Venemaa esimese viie päevaga ligi 200 miljonit rubla.
Riigi statistikateenistuse andmetel koguti esimese viie päevaga raskeveokitelt süsteemi Platon abil 191 miljonit rubla, teatas RIA Novosti. Süsteemi on registreeritud üle 70 000 transpordi äriühingu, millel on kokku üle 600 000 sõiduki. 60% sõidukitest on üle 12-tonnised. Teemaksu kogumist korraldav Rostavtodori kinnitusel töötab raskeveokite maksustamine föderaalsetel maanteedel normaalselt ja olulisi tehnilisi tõrkeid maksukogumises ei ole esinenud.
Alates 15. novembrist maksustati üle 12-tonniste veokite liikumine Venemaa föderaalsetel teedel. Kehtestati tariif 1,53 rubla kilomeetri kohta. Alates tuleva aasta märtsist tõuseb tasu 3,06 rublani, mis lubaduste järgi kehtib 2018. aasta lõpuni.
Autor: Tanel Raig, logistikauudised.ee toimetaja
Seotud lood
15. novembris hakkab Venemaal kehtima teemaksusüsteem üle 12-tonnistele sõidukitele.
Kaubavedajad mässavad, ehitusmaterjalide tootjad peatavad tehaseid, ehitus kallineb ja aeglustub. Need on esimesed järelmid pärast uue maksu ja reeglite kehtestamist kaubaveole Venemaal, kirjutas Delovoi Peterburg.
Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon annab teada, et Venemaa valmistab ette seadusmuudatust, mis vähendab kümneid kordi trahvimäärasid, mida nõutakse teemaksu tasumata jätmise eest autovedajatelt.
Kõik ettevõtted, mis tegelevad kaupade ladustamise, transportimise või töötlemisega, teavad hästi, et tõstuki ostmine on üks väga oluline investeering. Õige tõstuki valimine võib aidata tõsta töö efektiivsust, parandada töövoogu ning suurendada tööohutust. Selles artiklis kaalume läbi, milliseid tegureid tuleks arvesse võtta, et teha teadlik otsus tõstuki soetamisel. Samuti vaatame, mida näitab trend ja mida võiks tuua tulevik.